uštede troškova i prilagođavanja cena pomogli kompaniji

DHL postigao bolje rezultate od očekivanih u trećem kvartalu

BiznisFirme u fokusu

8.11.2025 10:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 8

DHL postigao bolje rezultate od očekivanih u trećem kvartalu DHL postigao bolje rezultate od očekivanih u trećem kvartalu
Nemačka logistička kompanija DHL Group izvestila je o boljem nego očekivanom kvartalnom profitu nakon što su uštede troškova i prilagođavanja cena pomogli kompaniji da... DHL postigao bolje rezultate od očekivanih u trećem kvartalu

Nemačka logistička kompanija DHL Group izvestila je o boljem nego očekivanom kvartalnom profitu nakon što su uštede troškova i prilagođavanja cena pomogli kompaniji da prebrodi nestabilno ekonomsko okruženje.

Prihodi u periodu jul-septembar pali su za 2,3 procenta na 20,1 milijardu evra, što je u skladu sa očekivanjima. Glavni razlozi za pad bili su negativni devizni kursevi i manji obim na američkom tržištu, prenosi SEEbiz.

Posmatrajući segmente, Deutsche Post je zabeležio povećanje EBIT-a od 27 procenata na 218 miliona evra nakon otpuštanja oko 8.000 radnika od početka godine. Prihodi su porasli za 4,7 procenata na 4,2 milijarde dolara, jer je pad prometa pisama u odnosu na prva dva kvartala ublažen, a promet paketa porastao.

Odeljenje „Ekspres“ zabeležilo je porast EBIT-a za jedan odsto na 692 miliona evra, dok je „Globalne isporuke“ zabeležilo pad EBIT-a od 30 odsto na 195 miliona evra, jer je zamah saobraćaja ostao nepromenjen u odnosu na kvartal. Odeljenje „Lanac vrednosti“ zabeležilo je porast EBIT-a za dva odsto na 278 miliona evra, delimično zahvaljujući usvajanju robotike i veštačke inteligencije, dok je e-trgovina ostvarila snažan rast EBIT-a na 176 miliona evra.

Ukupno, operativni profit (EBIT) porastao je za 7,6 odsto na 1,5 milijardi evra, iznad konsenzusa od 1,28 milijardi evra, dok je operativna marža porasla na 7,3 odsto sa 6,7 odsto godinu dana ranije.

Slobodan novčani tok (FNT) skočio je za 80 odsto na 1,2 milijarde evra i iznosio je 2,3 milijarde evra u prvih devet meseci, što je na putu da ispuni godišnji cilj menadžmenta od tri milijarde evra.

  • ŽIZI

    9.11.2025 #1 Author

    Efikasnost i prilagodljivost daju rezultate, i to se vidi u brojkama.

    Odgovori

  • KIMCHI

    9.11.2025 #2 Author

    Logican sled dogadjaja sa prelaskom na online kupovine

    Odgovori

  • VERDE17

    9.11.2025 #3 Author

    Kompanija pokazuje da je kroz upravljanje troškovima i kapacitetima moguće postići rast u izazovnom okruženju

    Odgovori

  • HANA

    9.11.2025 #4 Author

    Oni nemaju problem…znaju kako se održati na tržištu!

    Odgovori

  • REA

    9.11.2025 #5 Author

    Prate rast cena kao i svi…

    Odgovori

  • Žarko

    9.11.2025 #6 Author

    Bravo za DHL.

    Odgovori

  • MASLACAK

    9.11.2025 #7 Author

    Bravo, svaka čast!

    Odgovori

  • STEPA

    11.11.2025 #8 Author

    Znači da se sve više koristi njihove usluge svaka čast

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.