Početak gradnje tunela u zoni Kameničke krajem maja

Raspisan tender za demontažu parkirališta u Karađorđevoj

Infrastruktura

10.4.2024 08:30 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Raspisan tender za demontažu parkirališta u Karađorđevoj Raspisan tender za demontažu parkirališta u Karađorđevoj
JKP Parking sevis Beograd raspisao je tender za demontažu i transport montažno-demontažnog parkirališta tipa fast park „Kamenička“ u Ulici Karađorđevoj. Tenderom je predviđena demnotaža... Raspisan tender za demontažu parkirališta u Karađorđevoj

JKP Parking sevis Beograd raspisao je tender za demontažu i transport montažno-demontažnog parkirališta tipa fast park „Kamenička“ u Ulici Karađorđevoj.

Tenderom je predviđena demnotaža i transport demontiranih elemenata u Međunarodni terminal Blok 43. Tender je otvoren do 23. aprila.

Ukupna površina Fast park konstrukcije za demontažu iznosi 990 kvadratnih metara osovinske modularne konstrukcije, piše eKapija.

Demontaža ovog parkinga, po svemu sudeći, predstavlja pripremne radove uoči početka dugo najavljivane gradnje tunela čiji će ulazni portal biti upravo u zoni Kameničke ulice, a koji će izlaziti na Paliluli u Bulevaru despota Stefana.

Već duže se spekuliše kada bi konkretniji radovi na ovom tunelu mogli da počnu, a prema poslednjoj, najavi glavnog gradskog urbaniste Marka Stojčića, oni bi trebalo da krenu krajem maja, odnosno narednog meseca. Kako je Stojčić istakao, počeće se od Despota Stefana.

“Taj tunel je dug oko dva kilometra i njegova je uloga da saobraćaj sa Novog Beograda, koji ide ka Paliluli, Zvezdari i mostovima preko Dunava, usmeri ispod zemlje i da nemamo tranzitni saobraćaj u centru grada i tu će se osetiti jedna petina oslobođenja saobraćaja, koji stvara gužve u gradu”, uverava Stojčić.

Pre oko mesec dana, i predsednik Privremenog organa grada Aleksandar Šapić, naveo je da će prvi radovi na decenijama najavljivanom tunelu od Karađorđeve ulice kod Ekonomskog fakulteta do Bulevara despota Stefana, da krenu krajem aprila ili početkom maja. Tada je Šapić istakao da se „uspelo u tome da se skrati metodologija izgradnje tog tunela“, ali nije objasnio šta to konretno znači i podrazumeva.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...