jubilarnih 50 godina popularnog brenda Perutnine Ptuj

Prodaja svih kategorija marke Poli stigla blizu 50 miliona evra

AgrobiznisBiznisPoslovanje

21.5.2024 16:08 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Prodaja svih kategorija marke Poli stigla blizu 50 miliona evra Prodaja svih kategorija marke Poli stigla blizu 50 miliona evra
Tačno pre pedeset godina – 1974. Perutnina Ptuj je na tržište lansirala pileću kobasicu Poli, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada... Prodaja svih kategorija marke Poli stigla blizu 50 miliona evra

Tačno pre pedeset godina – 1974. Perutnina Ptuj je na tržište lansirala pileću kobasicu Poli, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Od tada do danas, Poli je ostao veran originalnoj recepturi, sprovođenju strateških pravaca razvoja i prepoznatljivom identitetu brenda, rečeno je na svečanom obeležavanju jubileja u Beogradu, u prisustvu predstavnika kompanije i medija.

„Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog poverenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor na potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju – sve su to faktori koji doprinose činjenici da je Poli već pet decenija jedan od kultnih brendova u regionu“, istakao je David Visenjak, direktor prodaje i marketinga za Perutnina Ptuj Grupu.

Poli je prisutan u više od 20 zemalja širom sveta, a snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima i novoj strategiji koju je Perutnina Ptuj počela da primenjuje od 2016. godine, tako da kompanija može da se pohvali da je u 2023. godini prodaja svih kategorija marke Poli porasla na blizu 50 miliona evra.

Posebno mesto u razvojnoj strategiji grupe zauzima Srbija u kojoj je Perutnina Ptuj lider u proizvodnji pilećeg mesa, rekli su predstavnici kompanije. Najsavremeniji procesi kojima garantuju apsolutnu sledljivost svih faza proizvodnje počinju, odvijaju se i završavaju u Srbiji.

„Ponosni smo na pet decenija dugo poverenje koje nam potrošači u  Srbiji poklanjaju. Za nas je privilegija i čast da, kao tržišni lider kroz brend POLI, konstantno pomeramo granice industrije i budemo pokretač inovacija u proizvodnom i kreativnom smislu. Kvalitet je imperativ dok je doslednost neophodna, a to je osnov našeg poslovanja i uspeha“, istakao je direktor Perutnine Ptuj – Topiko Oleksii Uteshev na konferenciji za medije.

Poli se smatra jednim od najprepoznatljivijih brendova u regionu jugoistočne Evrope i postao je sinonim za posebnu pileću kobasicu. Na svom razvojnom putu, ovaj brend je prateći trendove i potrebe svojih ljubitelja uspešno širio delovanje, kontinuirano unapređujući svoj asortiman. Prva među inovacijama bila je “lagana” Poli, sa sniženim procentom masti za 30 odsto kao odgovor na rastuću potrebu za laganijom ishranom.

Kroz naredne godine razvijeni su novi ukusi dok se brend Poli proširio i na nove kategorije, uključujući Poli viršle, Poli Hammy pileću šunku, kao i paštetu Poli paté i liniju za decu Poli Kids (sa smanjenim sadržajem soli), kao i Poli zelena linija sa kojom se obraća svima koji iz bilo kog razloga traže kvalitetne i ukusne alternativne izvore proteina. Poli je, takođe, ušla u svet „convenience“ programa sa svojim smrznutim proizvodima kao što su Poli Rolls i Poli Pizza, a kao najnoviji proizvod predstavljen je Poli Nuggets.

Tokom ove jubilarne godine marketinški projekti i aktivacije odvijaju se regionalno i globalno.

„Briga za zajednicu nam je izuzetno važna i zato smo povodom Poli rođendana pokrenuli aktivaciju sređivanja školskih košarkaških terena uz donaciju lopti. Poli je dobila i svoju originalnu „Poli Time Machine“ sa jedinstvenim iskustvom virtuelne stvarnosti. U duhu velikog jubileja i ove godine realizujemo sada već tradicionalni, virtuelni POLI maraton u kom učešće mogu uzeti svi ljubitelji biciklizma“, najavili su iz kompanije.

Tagovi
BIZNIS HRANA
  • SUNCE

    21.5.2024 #1 Author

    slovenvi su uvek bili sposobni za organizaciju i poslovanje.I u Jugi su se po tome idticali i izdvaiali.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.