Mr. Goodvertising u žiriju „Kampanje sa svrhom 2024“
LifestyleManifestacijeZanimljivosti
16.6.2024 14:28 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Thomas Kolster – Mr Goodvertsing, profesorka dr Tamara Vlastelica sa Fakulteta organizacionih nauka i Nina Elezović iz Coca-Cola HBC Srbija novi su članovi Tima počasnih selektora Festivala „Kampanje sa svrhom 2024“.
Festival se ove godine održava po četvrti put, a kao i do sada odlikovaće najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.
Inicijator festivala, Udruženje „Žute patalone“ najavljuje još noviteta za septembar, kada će biti raspisan konkurs. Festival zadržava svoj revijalni karakter sa idejom da prepozna i podstakne društveno odgovornu komunikaciju, a proglasiće tri najbolje društveno odgovorne kampanje u Eco i Social kategoriji.
„Kampanja koja ponese titulu ‘Kampanje sa svrhom’ i ove godine će biti ona koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem vezan za decu ili pojedinca, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji“, podseća Tijana Adamov Ignjatović, osnivač festivala.
O tome ko će poneti titulu „Kampanje sa svrhom“ odlučuje Tim počasnih selektora, a svečana dodela održava se tradicionalno na Međunarodni dan deteta – 20.novembra.
Pročitajte još:
Pravo učešća na Festivalu imaće pravna lica sa teritorije Srbije, i to marketinške, PR i digitalne agencije, kompanije, organizacije i mediji.
„Kampanje sa svrhom“ podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celog društva, kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva. I ove godine, Festival se održava uz podršku Coca-Cola HBC Srbija.
VALERIJA
16.6.2024 #1 AuthorOvo je po svemu sudeći odličan projekat.