Festival se ove godine održava po četvrti put

Mr. Goodvertising u žiriju „Kampanje sa svrhom 2024“

LifestyleManifestacijeZanimljivosti

16.6.2024 14:28 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Mr. Goodvertising u žiriju „Kampanje sa svrhom 2024“ Mr. Goodvertising u žiriju „Kampanje sa svrhom 2024“
Thomas Kolster – Mr Goodvertsing, profesorka dr Tamara Vlastelica sa Fakulteta organizacionih nauka i Nina Elezović iz Coca-Cola HBC Srbija novi su članovi Tima... Mr. Goodvertising u žiriju „Kampanje sa svrhom 2024“

Thomas Kolster – Mr Goodvertsing, profesorka dr Tamara Vlastelica sa Fakulteta organizacionih nauka i Nina Elezović iz Coca-Cola HBC Srbija novi su članovi Tima počasnih selektora Festivala „Kampanje sa svrhom 2024“.

Festival se ove godine održava po četvrti put, a kao i do sada odlikovaće najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.

Inicijator festivala, Udruženje „Žute patalone“ najavljuje još noviteta za septembar, kada će biti raspisan konkurs. Festival zadržava svoj revijalni karakter sa idejom da prepozna i podstakne društveno odgovornu komunikaciju, a proglasiće tri najbolje društveno odgovorne kampanje u Eco i Social kategoriji.

„Kampanja koja ponese titulu ‘Kampanje sa svrhom’ i ove godine će biti ona koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem vezan za decu ili pojedinca, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji“, podseća Tijana Adamov Ignjatović, osnivač festivala.

O tome ko će poneti titulu „Kampanje sa svrhom“ odlučuje Tim počasnih selektora, a svečana dodela održava se tradicionalno na Međunarodni dan deteta – 20.novembra.

Pravo učešća na Festivalu imaće pravna lica sa teritorije Srbije, i to marketinške, PR i digitalne agencije, kompanije, organizacije i mediji.

„Kampanje sa svrhom“ podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celog društva, kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva. I ove godine, Festival se održava uz podršku Coca-Cola HBC Srbija.

Tagovi
LIFESTYLE
  • VALERIJA

    16.6.2024 #1 Author

    Ovo je po svemu sudeći odličan projekat.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.