SPOT ZA PESMU IZ OSAMDESETIH PREMAŠIO MAGIČNI BROJ PREGLEDA

Numera „Take on me“ puštena više od milijardu puta na Youtube platformi

LifestyleZanimljivosti

22.2.2021 08:31 Autor: Vladimir Jokanović

Numera „Take on me“ puštena više od milijardu puta na Youtube platformi Numera „Take on me“ puštena više od milijardu puta na Youtube platformi
Spot za pesmu “Take on me“ norveškog sint pop trija A-ha premašio je milijardu pregleda na Youtube. Ovo je tek druga pesma iz osamdesetih... Numera „Take on me“ puštena više od milijardu puta na Youtube platformi

Spot za pesmu “Take on me“ norveškog sint pop trija A-ha premašio je milijardu pregleda na Youtube. Ovo je tek druga pesma iz osamdesetih koja je dostigla više od milijardu pregleda na najpopularnijoj svetskoj video platformi, posle “Sweet Child O’ Mine“ benda Guns N’ Roses. U samo nekoliko narednih dana nakon probijanja magičnog broja pregleda pomenuti spot grupe A-ha pušen je još 220 miliona puta.

Prema podacima Youtube spot “Take on me“ u 2020. godini beležio je prosečno više od 480.000 pregleda dnevno, navodi Variety. Muzički spot grupe A-ha premijerno je prikazan na televiziji 1985. godine u VHS formatu, a režirao ga je Stiv Baron (Steve Barron), reditelj spota „Billie Jean“ Majkla Džeksona (Michael Jackson) iz 1983.

Spot “Take on me“ osvojio je 1986. godine šest MTV nagrada, uključujući i onu za režiju. Muzički spot je dostupan na Youtube kanalu u 4K formatu u remasterovanoj verziji, a njegove semplove koristili su i drugi muzičari. Povodom rekordne gledanosti, grupa A-ha, koja je uz neke prekide i dalje ostala aktivna, zahvalila je obožavaocima, navodeći da bez njih ne bi bilo tog dostignuća i najavljujući novu kolekciju majica, čiji su dizajneri autori animiranog spota “Take on me“.

Bend A-ha objavio je 10 studijskih albuma, nekoliko kompilacija i četiri albuma uživo, a prema nezvaničnim podacima prodao više od 55 miliona ploča. Smatra se jednim od 50 muzičkih bendova koji su najviše zaradili, a procenjuje se da su 2010. godine prihodovali oko 500 miliona evra. Norveški bend ušao je u Ginisovu knjigu rekorda kao muzički sastav koji održao najmasovniji koncert sa plaćenim ulaznicama, 198.000 posetilaca na Festivalu u Rio de Žaneiru.

Drugi pop hitovi iz osamdesetih sa najvećim brojem poseta na Youtube su “Girls Just Want To Have Fun“, pevačice Cyndi Lauper sa 808 miliona pregleda, pomenuti „Billie Jean“ sa 746 miliona i “Every Breath You Take“, grupe Police sa 738 miliona pregleda. U međuvremenu Eminem je premašio milijardu pregleda sa pesmom “Rap God“ iz 2013. godine, a od ranije spotovi za njegove pesme “Not Afraid“ i “Love the Way You Lie“ pregledani su više od milijardu puta.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.