oboreni rekordi gledanosti

Olimpijske igre u Parizu pratilo oko 30,6 miliona gledalaca u SAD

LifestyleZanimljivosti

13.8.2024 11:51 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Olimpijske igre u Parizu pratilo oko 30,6 miliona gledalaca u SAD Olimpijske igre u Parizu pratilo oko 30,6 miliona gledalaca u SAD
Oko  30,6 miliona ljudi u proseku je pratilo Olimpijske igre u Parizu, što je povećanje od 82 odsto u odnosu na one  u Tokiju... Olimpijske igre u Parizu pratilo oko 30,6 miliona gledalaca u SAD

Oko  30,6 miliona ljudi u proseku je pratilo Olimpijske igre u Parizu, što je povećanje od 82 odsto u odnosu na one  u Tokiju 2021. godine.

Broj uključuje NBC mrežu za emitovanje, kablovske kanale kao što su SAD i servis za striming Peacock kompanije Comcast, navodi NBC Sports u saopštenju, prenosi Bloomberg.

Nedeljna ceremonija zatvaranja privukla je američku publiku u broju od 20,8 miliona, što je duplo više od zatvaranja u Japanu.

Comcast je iskoristio događaj kao promo za Peacock-a, platforma čiji su rivali Netflix, Disney+ i Max po ukupnom broju pretplatnika. Usluga je omogućila gledaocima da strimuju svih 329 događaja  , nakon njihovog početnog emitovanja.  

Finale košarkaškog turnira na OI između SAD i Frnacuske gledalo je 19,5 miliona Ameriknaca, što ej najvćea cifra još od Atlante kada je je utakmicu pratilo 25,8 miliona ljudi, saopštio je NBC.

BBC je prijavio da su Igre strimovane 218 miliona puta na njegovim platformama, što je više nego udvostručeno od onih u Tokiju. Warner Bros Discovery, koji ima prava u Evropi, postavio je rekorde sa 215 miliona gledalaca i povećanjem broja pretplatnika plaćenog strimovanja od 77 odsto u odnosu na Tokio.

  • Inquiete

    29.8.2024 #1 Author

    Bilo je prezanimljivo, šteta što se ne održavaju češće.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.