RESTRIKCIJE U MODNOJ INDUSTRIJI Gucci ukida sezonske revije, samo dve prezentacije godišnje

LifestyleZanimljivosti

25.5.2020 14:03 Autor: Marija Jovanović 1

RESTRIKCIJE U MODNOJ INDUSTRIJI Gucci ukida sezonske revije, samo dve prezentacije godišnje RESTRIKCIJE U MODNOJ INDUSTRIJI Gucci ukida sezonske revije, samo dve prezentacije godišnje
Čuvena italijanska modna kuća “Gucci” (Guči) više neće praviti sezonske modne revije, već samo dve prezentacije godišnje, najavio je putem svog Instagram profila vodeći... RESTRIKCIJE U MODNOJ INDUSTRIJI Gucci ukida sezonske revije, samo dve prezentacije godišnje

Čuvena italijanska modna kuća “Gucci” (Guči) više neće praviti sezonske modne revije, već samo dve prezentacije godišnje, najavio je putem svog Instagram profila vodeći dizajner Alesandro Mikele koji je od 2015. godine na čelu kreativnog dela te modne kuće.

Prema pisanju italijanske štampe, ova odluka mogla bi se nazvati „Efekat pandemije Covid-19“, a sličnu odluku ranije je doneo čuveni italijanski modni dizajner Armani.

„Odustajemo u budućnosti od zamornog ritma sezonskih revija, i više vremena ćemo posvetiti osnovnom poslu, kreativnosti. Ubuduće ćemo se sastajati samo dva puta godišnje kako bismo podelili nove kolekcije. Ritam modnih revija biće neregularan i maksimalno slobodan, mešavina pravila i žanrova, a orjentacija će biti na nove prostore i komunikacijske platforme“, rekao je ovaj stilista.

Foto: Pixabay.com

Kreativni direktor firme „Gucci“ kaže da je želja te modne kuće da napuste dosadašnju praksu davanja naziva kolekcijama, koji su prema njegovim rečima „kolonizovali svet mode“. Tako, ova modna kuća planira da izostavi termine „krstarenje“ (cruise), „pred-jesen“ (pre-fall), „proleće-leto“ (spring-summer), „jesen-zima“ (fall-winter).

„Čine mi se ustajali i siromašni izrazi, inicijali bezličnog diskursa, čije smo značenje izgubili. Ubuduće, umesto bezličnih fraza, naše kolekcije nosiće imena vezana za klasičnu muziku: simfonija, rapsodija, madrigali, noćna igra, uvertira, koncerti i minueti“, objašnjava Mikele.

U poslednjem obraćanju preko Instagama poručio je „da u ovoj apokaliptičnoj fazi poziva sve izvanredne ljude koji rade u firmi da preorijentišu vreme i rad ka humanijem smeru“.

“Gucci” je italijanska modna kuća aktivna u sektorima visoke mode i luksuznih predmeta koja je deo francuske kompanije „Kering“ sa sedištem u Firenci i Pekingu. Osnovana je u Firenci 1921. godine, a osnivač je bio Gučio Guči.

  • Irina

    25.5.2020 #1 Author

    Pandemija je uticala na sferu modne industrije i usmerila u buducnosti dostupnijom i ljudima manje platezne moci

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...