skok za više od 15 odsto

Akcije Pelotona rastu zbog TikTok partnerstva

BerzaInvesticijeNovacSvet

5.1.2024 09:39 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Akcije Pelotona rastu zbog TikTok partnerstva Akcije Pelotona rastu zbog TikTok partnerstva
Peloton je pokrenuo partnerstvo sa TikTokom kao deo svoje strategije da promeni percepciju javnosti i privuče širi spektar kupaca kako prodaja i profit opadaju.... Akcije Pelotona rastu zbog TikTok partnerstva

Peloton je pokrenuo partnerstvo sa TikTokom kao deo svoje strategije da promeni percepciju javnosti i privuče širi spektar kupaca kako prodaja i profit opadaju.

Partnerstvo će stvoriti novi fitnes centar na platformi društvenih medija pod nazivom „#TikTokFitness Powered by Peloton“. Sadržaće kratke video-snimke o fitnesu, duže časove uživo, sadržaj Peloton instruktora i saradnju sa kreatorima platforme TikTok, piše Seebiz.

Akcije Pelotona porasle su za više od 15 odsto nakon vesti.

To se dešava oko šest meseci nakon što je Peloton rebrendiran u fitnes kompaniju „za sve“ i nakon što je pokrenuo višestruku strategiju kada su u pitanju cene na aplikaciji. Promene su dizajnirane tako da pozicioniraju Peloton da bude nešto više od toga da je samo biciklistička kompanija i dovede nove kupce koji možda neće moći da priušte njegovu skupu fitnes opremu, ali bi mogli biti zainteresovani da se pretplate na mesečni sadržaj Pelotona.

„S jedne strane, postoji dugoročni cilj oko promene percepcije o tome kome je Peloton namenjen i mislim da je jedna od stvarnih prednosti TikToka to što sve više dopire do svih, uključujući i mlađu publiku“, rekao je Oli Snodi (Oli Snoddy), potpredsednik Pelotonovog marketinga za potrošače u intervjuu za CNBC. Kratkoročno, partnerstvo će nastojati da se nadoveže na ono što Peloton kaže da je bilo uspešno, a to je ponovno pokretanje povećanjem metrika kao što su preuzimanja aplikacija i konverzije, rekao je Snodi.

Tokom pandemije, Peloton je postao miljenik na Wall Streetu jer su teretane zatvorene, a potrošači su hrlili na njegove bicikle za vežbanje i kućne trake za trčanje, ali potražnja je opala kada se virus povukao i potrošači su se vratili u normalu.

Krajem septembra Peloton je izgubio 30.000 članova, a prihod je pao na 595,5 miliona dolara, u odnosu na 757,9 miliona dolara tri godine ranije na vrhuncu pandemije.

Izvršni direktor Pelotona Bari Mekarti (Barry McCarthy), koji je zamenio suosnivača kompanije Džona Folija (John Foley) u februaru 2022. godine, radi na tome da posao bude ispravan i pozicioniran za dugoročni rast i profitabilnost. Fokusirao se na povećanje baze pretplatnika Pelotona i otvaranje novih načina za posedovanje Peloton opreme nudeći uslugu iznajmljivanja i obnovljene opcije.

Iako inicijative pokazuju rane znake napretka, Peloton još uvek ne monetizuje članove koje ima, čineći partnerstva sa kompanijama kao što su TikTok i Lululemon ključnim za njegov dugoročni uspeh.

„Imamo preko milijardu korisnika širom sveta u svim demografskim kategorijama“, rekla je za CNBC Sofia Hernandez, TikTok globalni šef poslovnog marketinga. „Ljudi od 16 do 60 su na platformi i kada razmišljam o Pelotonovoj kampanji ‘bilo ko i bilo gde’, nema boljeg mesta za dostizanje tog nivoa raznovrsne publike.“

Sofia Hernandez je napomenula da će partnerstvo ići dalje od video-zapisa o vežbanju i uključivati video zapise „iza kulisa“, poput klipova „pripremi se sa mnom“ i drugog sadržaja u vezi sa fitnesom koji ljudima na TikToku daje pogled iznutra na Peloton i njegove instruktore. U početku, sadržaj će predstavljati poznate instruktore kao što su Kodi Rigsbi (Cody Rigsby) i Ali Lav (Ally Love), ali predstaviće se široj publici i neki od manje poznatih instruktora Pelotona, što bi, takođe, trebalo da poveća broj sledbenika.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...