Globalni problemi auto-industrije doneli nove trendove na tržištu polovnjaka

Automobil kupljen prošle godine danas može da se proda po još većoj ceni

AutomobiliBiznisNovacSrbija

29.1.2022 14:11 Autor: Stanislav Stanišić 8

Automobil kupljen prošle godine danas može da se proda po još većoj ceni Automobil kupljen prošle godine danas može da se proda po još većoj ceni
U nedostatku novih automobila, zbog krize nabavnih delova kroz koju prolazi cela industrija, tržište polovnih vozila doživljava procvat. Kako za Biznis.rs kaže direktor sektora... Automobil kupljen prošle godine danas može da se proda po još većoj ceni

U nedostatku novih automobila, zbog krize nabavnih delova kroz koju prolazi cela industrija, tržište polovnih vozila doživljava procvat.

Kako za Biznis.rs kaže direktor sektora otkupa automobila firme Servis Maxx Auto Danilo Veljović, auto kuće koja zastupa Volvo i Kia automobile, bez obzira na skok cena polovnjaka u njegovoj kompaniji se ništa nije promenilo.

„Bez obzira na turbulentno tržište kod nas se nisu menjale cene prilikom otkupa vozila ili zamene staro za novo. Jednostavno objašnjenje je što pratimo katalog euromax gde nema promena cena polovnjaka, iako je očigledno da je u realnosti stvar drugačija“, ističe Veljović.

Kao dobar poznavalac tržišta, naš sagovornik navodi da je moguća razlika u proceni, ali da je to već stvar poslovne politike auto kuća.

„Na samom tržištu postoje primeri da neko ko je prošle godine kupio nov auto i sada hoće da ga proda – može da dobije isti iznos! Imali smo i slučajeve da klijenti koji su kupili automobil kod nas i koristili ga godinu dana danas prodaju vozilo za istu ili čak veću sumu“, prenosi Veljović.

Na tržištu polovnih automobila posebno se traže premijum brendovi i modeli starosti od nekoliko godina.

„Promenila se cena automobila koje uvozimo od ovlašćenih Volvo distributera i dilera iz inostranstva. Tu su se cene drastično promenile. Na primer, Volvo XC 90, 2019. godište, čija je cena prošle godine bila oko 45.000 evra, sada ne može da se kupi ispod 54.000 evra“, navodi Danilo Veljović.

Afiniteti klijenata se razlikuju, ali nije retka pojava da se za isti novac kupci opredeljuju za vozila iz uvoza.

„Razlika između naših novih automobila i onih koje uvozimo je u dodatnoj opremi i onda se klijenti radije opredeljuju za mlade polovnjake, ali koji su daleko bolje opremljeni nego nova vozila“, objašnjava naš sagovornik.

  • BIJUTI 27

    29.1.2022 #1 Author

    Koristan info.

    Odgovori

    • Makarenko

      3.2.2022 #2 Author

      Samo ne znam za koga…totalna glupost od info,bezvredna potpuno za 99% ljudi

      Odgovori

  • MAJA

    30.1.2022 #3 Author

    Odlicno

    Odgovori

  • ZVEZDICA01@gmail.com

    30.1.2022 #4 Author

    Sve je poskupelo!

    Odgovori

  • IRINA

    31.1.2022 #5 Author

    odlicno za one koji se bave polovnjacima

    Odgovori

  • Radoslav

    31.1.2022 #6 Author

    Kako da ne. Poskupljenje je imaginarno. Zasto onda smanjujete cenu registracije?
    Nista se ne prodaje, To je realnost i zato pumpaju cene. Prost odnos prodaje i zarade.
    Teska vremena vam tek dolaze!

    Odgovori

  • ACIKA

    2.2.2022 #7 Author

    To je san svih Srba da kupe novi auto, voze godinu dve dana i posle ga prodaju po ceni koliko ga nisu ni platili nego po vecoj da zarade. Mogu samo da traze te pare po oglasima ali verujem da ih niko ni ne zove.

    Odgovori

  • bežaninac

    3.2.2022 #8 Author

    HAHa sjajno, nekad bio 45000e sad je 54000e odlicna vest za sve nas koji vozimo auta od 3-5000e.
    Sad mi je mnogo lakse kad ovo znam.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.