Banca Intesa, Saga i AppDynamics – savršen spoj za besprekorno iskustvo korisnika

BankeFirme u fokusuHi-techU fokusu

16.3.2021 15:56 Autor: Redakcija Biznis.rs 8

Banca Intesa, Saga i AppDynamics – savršen spoj za besprekorno iskustvo korisnika Banca Intesa, Saga i AppDynamics – savršen spoj za besprekorno iskustvo korisnika
Korisničko iskustvo je na prvom mestu, pa se može reći da prioritet u poboljšanju istog ne poznaje granice inventivnosti i upotreba i razvoj modernih... Banca Intesa, Saga i AppDynamics – savršen spoj za besprekorno iskustvo korisnika


Korisničko iskustvo je na prvom mestu, pa se može reći da prioritet u poboljšanju istog ne poznaje granice inventivnosti i upotreba i razvoj modernih tehnoloških rešenja su i sami vođeni tom potrebom.

Duži niz godina su „aplikacije za poboljšanje aplikacija“ u fokusu tehnoloških članaka koje čitamo, pa je vreme da saznamo prave činjenice, sa terena što bi se reklo i čujemo kakva su bila očekivanja i koji su bili rezultati implementacije APM rešenja (rešenje za upravljanje performansama aplikacija) jedne kompanije. Danas, sve veću potrebu za APM rešenjima diktiraju vaši korisnici kojima je besprekorno iskustvo krucijalno. To vidimo i u saradnji kompanija Saga New Frontier Group koja je implementirala AppDynamics APM svom dugogodišnjem klijentu, jednom od tehnološki najnaprednijem u svojoj industriji, kada je primena digitalnih tehnologija u pitanju – Banca Intesa.

Korisnička aplikacija, odnosno platforma za mobilno bankarstvo Banca Intese – Mobi, pravo je ogledalo modernog bankarstva i pobrojala je mnoge simpatije klijenata banke, što govore i brojke svakodnevnog registrovanja novih korisnika (trenutno je ukupan broj korisnika oko 280.000). Kao takva, opslužuje veliki broj korisnika u isto vreme, izvršava različite akcije i svaki klijent s pravom očekuje apsolutno besprekorno funkcionisanje iste. Klijent je uvek u pravu, naročito ako je akcija koju preduzima nakon lošeg iskustva s aplikacijom objavljivanje te nelagodnosti na društvenim mrežama.

Banci su korisnici na prvom mestu, pa se Mobi platforma redovno razvija i napreduje u skladu sa novim tehnologijama – bez obzira na potencijalni rizik kvarenja reputacije ako se nove verzije ne pokažu u najboljem svetlu. Uspešno sprovođenje takvog koncepta razvoja je moguće samo uz upotrebu kvalitetnog APM sistema. Svaka analiza iziskuje praćenje i određeno vreme, a u ovom slučaju vreme je krucijalni faktor.

Međutim, da bude još zanimljivije, klijentski deo aplikacije je radio odlično, dok u backendu, ispostavilo se da je data centar imao prostora za mnoga poboljšanja performansi. Naročito je postojao rizik od usporavanja sistema u trenutku kada je tekla završna faza implementacije novog bankarskog core sistema.

„Korišćenjem AppDynamics APM-a ispunili smo dva zahteva i to da monitoring alat mora besprekorno da radi na produkcionom delu aplikacije, kao i da radi monitoring do najsitnijih detalja, bez usporavanja aplikacije“, naveo je naš sagovornik Bojan Živančević, menadžer poslovnog razvoja u IT kompaniji Saga New Frontier Group.

Sve može bolje, pa tako i postupak pronalaženja problema u aplikaciji uvek može biti brži i jednostavniji. Analiza tog procesa ukazala je na to da ima velikog smisla za implementacijom APM rešenja. Rezultat je iskazao puni potencijal korišćenje core APM-a i proces dijagnostifikovanja problema sa pola sata sveden je na 2-3 minuta.

Složena arhitektura, koja ne uključuje sve komponente sistema na istoj lokaciji je još jedan zalogaj koji nije predstavljao prepreku. Često su te komponente vlasništvo trećih lica, pa je čak i tada APM sistem slao obaveštenja sa detaljnim informacijama o mestu i uzroku grešaka – bilo da je u pitanju deo kôda ili nešto drugo.

To je lepota ove priče, nastavlja Živančević, jer klijentima možemo da pokažemo pravu vrednost APM-a, što će reći, ne radimo Proof of Concept, već Proof of Value na živom sistemu – na produkciji i postižemo vrhunske rezultate. Ovakva vrsta monitoringa se može primeniti i na end-user sistemima, ne samo u backendu, što je logičan korak u implementaciji i poboljšanju zadovoljstva korisnika.

„AppDynamics nam je omogućio da dođemo do merljivih rezultata u produkcionom praćenju naših servisa, u skraćenju vremena u odgovoru na probleme koji se javljaju i povećanju ukupnog nivoa dostupnosti servisa“, rekao je Dejan Gošić, Direktor odeljenja za upravljanje ICT aplikativnom arhitekturom, Banca Intesa.

  • Tanja

    16.3.2021 #1 Author

    Korisnik sam njihovih usluga godinamaaa i prezadovoljna sam. Korektni su prema korisnicima njihovih usluga, a aplikacija je fenomenalna. Sve pohvale!

    Odgovori

  • Sanja

    17.3.2021 #2 Author

    Slažem se, zaista, jedna od retkih banaka kod koje je sve transparentno. Aplikaciju nisam još isprobala, ali verujem da je dobra.

    Odgovori

  • Irena

    25.3.2021 #3 Author

    Najbolja banka kao i uvek

    Odgovori

  • Ljubinka

    25.3.2021 #4 Author

    Sa ovom bankom uvek sve funkcioniše besprekorno. Samo da nastave tako. Ja sam prezadovoljna! 👍

    Odgovori

  • Biljana

    25.3.2021 #5 Author

    Super, odusevljena sam, fenomenalna stvar, bukvalno sve racune platim na jedan klik.

    Odgovori

  • Goga

    26.3.2021 #6 Author

    Od studentskih dana sam vas klijent.

    Odgovori

  • iva

    26.3.2021 #7 Author

    najbolja banka, uvek imaju odlicne pogodnosti za klijente.
    decenijama banka br 1 u regionu.
    zelim im da nam budu jos bolji

    Odgovori

  • Jovana

    26.3.2021 #8 Author

    Najbolje plaćanje bez provizije i čekanja u redu!

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...