Velika potražnja za putovanjima

Lanac hotela Marriott očekuje uvećanje profita

NovacSvet

2.8.2023 11:51 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Lanac hotela Marriott očekuje uvećanje profita Lanac hotela Marriott očekuje uvećanje profita
Poznati lanac hotela Marriott je povećao procenu godišnje dobiti. Kako bi uvećao svoju zaradu, američki hotelijer povećava cene noćenja, ohrabren povećanom potražnjom za putovanjima.... Lanac hotela Marriott očekuje uvećanje profita

Poznati lanac hotela Marriott je povećao procenu godišnje dobiti. Kako bi uvećao svoju zaradu, američki hotelijer povećava cene noćenja, ohrabren povećanom potražnjom za putovanjima.

Hotelski operateri su počeli da ubiru koristi od snažnog oporavka međunarodnih putovanja pošto su ublažavanje ograničenja povezanih sa pandemijom i jak američki dolar ohrabrili potrošače da putuju u inostranstvo, prenosi Reuters.

„Iako bi se uslovi mogli brzo promeniti, trendovi rezervacija ostaju solidni. Povećavamo naše celogodišnje smernice za rast broja rezervisanih soba i zaradu“, rekao je izvršni direktor hotela Marriott Entoni Kapuano (Anthony Capuano).

Kompanija vidi korigovanu zaradu za celu godinu od 8,36 dolara do 8,65 dolara po akciji, u odnosu na prethodnu prognozu između 7,97 i 8,42 dolara po akciji.

Prihod lanca Marriott po dostupnoj sobi, ili RevPAR, važan pokazatelj u ugostiteljskoj industriji, porastao je za oko 13,5 odsto u kvartalu u odnosu na godinu ranije.

U drugom kvartalu je ostvario prihod od 6,08 milijardi dolara, što je premašilo prosečnu procenu analitičara od 5,99 milijardi dolara, prema podacima platforme Refinitiv.

Hotelski operater je prijavio kvartalnu zaradu od 2,38 dolara po akciji, u poređenju sa prognozama analitičara od 2,18 dolara po akciji.

Neto dobit u drugom kvartalu porasla je za sedam odsto na 726 miliona dolara, nadmašivši procenu od 654,6 miliona dolara.

Iako recesija rizikuje dugoročnu potrošnju na putovanja, nesmanjena potražnja za putovanjima je ohrabrila hotelske operatere da sprovedu povećanje cena u protekloj godini, omogućavajući kompanijama kao što su Marriott i Hilton da ostvare veći profit.

Rezultati kompanije Marriott prate optimističku zaradu Hiltona od prošle nedelje, naglašavajući potrošačku snagu kada su u pitanju putovanja.

Marriott, koji poseduje hotele kao što su Sheraton, Westin and St Regis beleži stalan porast broja rezervacija, iako su stručnjaci izrazili zabrinutost zbog potencijalnog ekonomskog usporavanja koje bi moglo smanjti potrošnju.

  • Vale

    8.8.2023 #1 Author

    Mozda je to trenutno takva situacija

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.