Direktor JP „Polet Plandište“ za Biznis.rs

Opšte dobro kao ideal Javnog preduzeća iz Plandišta

AgrobiznisBiznisFirme u fokusuPoslovanjePreduzetnikU fokusu

11.5.2021 15:59 Autor: Julijana Vincan

Opšte dobro kao ideal Javnog preduzeća iz Plandišta Opšte dobro kao ideal Javnog preduzeća iz Plandišta
Javno ili državno preduzeće prema važećem Zakonu o javnim preduzećima Republike Srbije jeste preduzeće koje obavlja delatnosti od opšteg interesa, a koje osniva država,... Opšte dobro kao ideal Javnog preduzeća iz Plandišta

Javno ili državno preduzeće prema važećem Zakonu o javnim preduzećima Republike Srbije jeste preduzeće koje obavlja delatnosti od opšteg interesa, a koje osniva država, odnosno jedinica lokalne samouprave ili autonomna pokrajina. Jedno takvo upravo je javno preduzeće „Polet Plandište“, koje je osnovano septembra 1974. godine.

„Naša misija je da pružimo dosledan nivo odlične usluge i zadovoljstva kupaca sa bezbednim radnim praksama uz najmanji loš uticaj na životnu sredinu. Posvećenost kvalitetu, bezbednosti i zaštiti životne sredine donosi se usvajanjem objedinjenog pristupa našim sistemima rukovođenja u skladu sa standardima ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015, koji su od ranije pojedinačno sertifikovani od strane DAS SEE“, izjavio je za Biznis.rs direktor JP, Milan Selaković.

U delatnosti kojima se bavi JP „Polet Plandište“ spadaju distribucije prirodnog gasa i komunalnih delatnosti (proizvodnja i distribucija vode, prikupljanje, odvođenje i prečišćavanje otpadnih voda), prikupljanje i odvoženje komunalnog otpada na teritoriji opštine Plandište.

„Naš osnovni interes je činjenje života i rada našim korisnicima, stanovništvu i privrednim organizacijama opštine Plandište, lakšim i ugodnijim. Rešavamo sve zahteve korisnika, uvek kada to možemo da učinimo na razuman i troškovno prihvatljiv način, ali i one koje korisnik nije iskazao, a koji su opštepoznati ili su posledica novih propisa. Primenjujemo najbolju poslovnu praksu datu u međunarodnim standardima“, istakao je naš sagovornik.

Dodaje da obim primenjenih mera, neophodnih dokumentovanih informacija i stepen planiranja usklađuju sa procenjenim rizikom na kvalitet poslovanja, kao i da prema svojim dobavljačima razvijaju i neguju poslovan partnerski odnos.

„Stalno obrazujemo naše zaposlene u cilju podizanja njihove svesti i izgradnje i unapređenja prepoznatljivog načina poslovnog ponašanja na utvrđenim pravilima, vodeći se rečima Mahatma Gandija – kupac je najvažniji posetilac naših prostorija. On ne zavisi o nama – mi zavisimo o njemu. On ne prekida naš posao – on je njegov cilj. On nije stranac u našem poslovanju – on je njegov deo. Mi mu ne činimo uslugu služeći ga. On čini uslugu nama time što dozvoljava da ga služimo“, naglasio je Selaković.

Plandište
Foto: JP Polet Plandište

Da je ovo sasvim realna vizija, kao i da JP „Polet Plandište“ uspešno posluje potvrđuje i A+ bonitetna ocena koju nosi, a koja spada među najviše bonitetne ocene kojima se može nagradi poslovanje neke firme. Kako pokazuju podaci bonitetne kuće CompanyWall, sa takvim preduzećem ostali privredni subjekti mogu kvalitetno i uspešno da sarađuju, a uspešno poslovanje će se nastaviti i u budućnosti.

JP POLET PLANDIŠTE

OBILIĆEVA 15, Plandište, Srbija

Poslovni prihodi (EUR):
2.749.241,45 (2019)
Broj zaposlenih:
34 (2019)

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.