AMC Theaters pokreće reklamnu kampanju za povratak publike u bioskope
9.9.2021 19:20 Autor: Redakcija Biznis.rs
Američki lanac bioskopa AMC Theaters angažovaće holivudsku glumicu Nikol Kidman (Nicole Kidman) da pomogne ljubiteljima filma da se vrate u multiplekse, a nacionala reklamna kampanja, koja je pokrenuta 12. septembra, koštaće 25 miliona dolara.
Kidman će na nacionalnoj televiziji, internetu i na društvenim mrežama reklamirati AMC Theatres. Ova kompanija ističe da putem reklama od 60, 30 i 15 sekundi filmovi dobijaju više na značaju. Kampanja se poklapa sa širenjem delta soja korona virusa, koji narušava ionako poljuljano poslovanje grupacije koja poseduje multiplekse širom zemlje i koja funkcioniše kao najveći dobavljač filmova velikih studija, prenosi Hollywood Reporter.
Rasprava o tome koliko delta soj i hibridno kućno-bioskopsko prikazivanje filmova štete oporavku blagajni povela se prošlog vikenda kada je Marvelov „Shang-Chi i Legenda o deset prstenova“ uspeo da izazove bum na bioskopskim blagajnama.
Reklamnu kampanju će se sprovesti u devet zemalja u Evropi, gde se nalazi AMC-ova „podružnica“ Odoen Cinema Group. Kidmanovu su angažovali reditelji nominovani za Oskara, braća Džef Kronenvet (Jeff Cronenveth) i Tim Kronenvet (Tim Cronenveth), a scenarije reklama napisao je Billi Rej (Billy Ray).
Pročitajte još:
Od septembra kampanja će se sprovoditi u skoro 600 američkih bioskopa.
„Uz sve promene koje se dešavaju u ovim neistraženim vodama u kojima se sada krećemo, verujemo da je krajnje vreme da lider u industriji poput AMC-a iskoristi televiziju kako bi podsetio današnju publiku na magiju koja se može pronaći samo u bioskopu, u velikim sedištima, sa kvalitetnim zvukom i velikim ekranima ”, zaključio je izvršni direktor kompanije AMC Theaters Adam Aron za Hollywood Reporter.