E-commerce firma se širi na makedonsko tržište

Ananas postao vlasnik brendova Grouper i Paopao

Bolji posaoNovacRegionVesti

10.10.2022 11:32 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Ananas postao vlasnik brendova Grouper i Paopao Ananas postao vlasnik brendova Grouper i Paopao
Ananas e-commerce, sa sedištem u Srbiji, kupio je od kompanije Payten 100 odsto vlasništva u makedonskoj kompaniji Vebspot. Na ovaj način Ananas je postao... Ananas postao vlasnik brendova Grouper i Paopao

Ananas e-commerce, sa sedištem u Srbiji, kupio je od kompanije Payten 100 odsto vlasništva u makedonskoj kompaniji Vebspot. Na ovaj način Ananas je postao vlasnik brendova za online kupovinu Grouper.mk i Paopao.mk, navodi se u saopštenju kompanije.

Na makedonskom tržištu Grouper.mk poznat je po biznisu prodaje vaučera za usluge, dok nedavno lansirani sajt Paopao.mk predstavlja marketplace za online kupovinu proizvoda.

Akvizicija Grouper brenda, kao vodećeg e-commerce igrača na makedonskom tržištu sa skoro 300.000 korisnika i 3.000 trgovaca, predstavlja Ananasov prvi korak ka regionalnom širenju. Ova akvizicija će omogućiti Ananasu brz prodor na makedonsko tržište uz uvođenje novih koncepata.

Marketplace Ananas deo je korporacije Delta Holding sa sedištem u Beogradu. Prve prodaje na ovom sajtu obavljene su u leto 2021, a danas Ananas svojim kupcima, putem razgranate mreže koju čini preko 200 partnera, nudi više od 150.000 različitih proizvoda. Za manje od godinu dana, Ananas.rs posetilo je više od milion kupaca. Pokrećući Ananas, kompanija Delta Holding najavila je ambiciju da stvori regionalnog giganta u online trgovini i spremnost da u ovaj projekat u prvih pet godina uloži oko 100 miliona evra.

“Tržište u Makedoniji, kupci, ali i online prodavci, ovom akvizicijom dobijaju sigurnog, lojalnog i
dugoročnog partnera, spremnog da investira u razvoj ovog biznisa, ali i razvoj celokupnog e-commerca u Makedoniji. Imamo plan da u ovoj zemlji ponudimo najveći marketplace sa širokom ponudom, sigurnom i brzom dostavom, bezbednim plaćanjem i mnogim inovativnim rešenjima koja sada poznajemo samo na razvijenijim tržištima”, izjavio je Marko Carević, generalni direktor Ananasa.

Pri pokretanju poslovanja iz Ananasa su najavili da je tržište Srbije samo polazna tačka, a da je ambicija akcionara i same kompanije da se ovaj marketplace pojavi na tržištima u regionu Zapadnog Balkana.

“Sa reputacijom i snagom Delta Holdinga iza sebe, ali i sa inovativnim modelom poslovanja koji donosi ne samo Ananas, već i njegovi globalni partneri poput Boston Consulting Group, HTEC i drugih, uvereni smo da ćemo kupcima čitavog regiona doneti novo iskustvo kupovine, a prodavcima pouzdanog partnera i mesto na kome mogu da realizuju najambicioznije poslovne planove”, kaže Marko Carević.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.