Evropski Amazon u beta fazi testiranja

Efikasnija dostava i bezbednost transakcija u fokusu nove platforme za online trgovinu

InvesticijeMoja firmaU fokusu

12.8.2021 14:17 Autor: Marko Andrejić 0

Efikasnija dostava i bezbednost transakcija u fokusu nove platforme za online trgovinu Efikasnija dostava i bezbednost transakcija u fokusu nove platforme za online trgovinu
Nova e-commerce platforma Ananas biće prepoznatljiva po potpuno drugačijem korisničkom iskustvu – od procesa pretraživanja i biranja proizvoda pa sve do momenta dostave. Pored... Efikasnija dostava i bezbednost transakcija u fokusu nove platforme za online trgovinu

Nova e-commerce platforma Ananas biće prepoznatljiva po potpuno drugačijem korisničkom iskustvu – od procesa pretraživanja i biranja proizvoda pa sve do momenta dostave. Pored sofisticiranog dizajna i intuitivne platforme, kako za Biznis.rs objašnjava Milica Čolović, projekt menadžer Ananasa, kupci mogu da računaju na sigurnost transakcija, efikasnu dostavu, kao i na korisničku podršku koja će biti tu da odgovori na sva njihova pitanja i pomogne im na svakom koraku online kupovine.

„U svetu je online trgovina uveliko sastavni deo svakodnevnog života kupaca. Iz želje da tu praksu prenesemo i na naše prostore, postavili smo visoke ciljeve i započeli nimalo lak zadatak – kreiranje ‘regionalnog Amazona’. Čvrsto verujemo da smo uz posvećen tim poput našeg, inovativnost i upornost dorasli ovakvom zadatku“, kaže za naš portal projekt menadžerka platforme za elektronsku trgovinu, čije je pokretanje Delta Holding najavio još početkom godine.

Ona objašnjava da su Ananas biznis model počeli da razvijaju pre skoro godinu dana i da su vredno radili na definisanju funkcionalnosti koje žele na platformi, pisanju projektne dokumentacije, odabiru saradnika i kreiranju dizajna.

„Kako bismo što bolje upoznali tržište i potrebe kupaca, sproveli smo veliki broj istraživanja i prepoznali ‘slabe tačke’ online kupovine, poput dostave. Konstantno radimo na pronalaženju efikasnih logističkih rešenja koja će poboljšati ovaj proces i omogućiti bržu i sigurniju dostavu za kupce. Primetili smo i da je na našem tržištu skepticizam povodom plaćanja karticama i dalje na veoma visokom nivou. Zato smo posebnu pažnju posvetili bezbednosti transakcija kako bi Ananas kupci spokojno čuvali podatke o svojim platnim karticama“, ističe naša sagovornica.

Milica Čolović kaže da je Ananas platforma praktično već pokrenuta i da je uveliko u toku beta testiranje, što znači da su prvi paketi već napustili skladišta i stigli do vrata kupaca.

Milica Čolović, projekt menadžer Ananasa / Foto: Ananas

„Kako bismo usavršili korisničko iskustvo, testiramo svaki aspekt poslovanja, od samog iskustva kupovine na platformi i sigurnosti transakcija, preko korisničke podrške do dostave. Pored korisničkog iskustva iz ugla kupca, fokusirani smo i na korisničko iskustvo iz ugla trgovaca. Zato smo kreirali alate koji im štede vreme i olakšavaju sve procese na Ananasu„, navodi Čolović i dodaje da je kompaniji izuzetno važno da se uveri da je sve na nivou na kom su zamislili.

„I mi sa nestrpljenjem iščekujemo završetak testiranja i trenutak kada će korisnici širom Srbije moći da vide sve ono na čemu smo radili“, kaže naša sagovornica.

Jasno je da je reč o veoma ambicioznom projektu, o čemu svedoči i činjenica da će u njega biti uloženo više od 100 miliona evra. Što se tiče zaposlenih, Ananas je u septembru prošle godine počeo sa timom od samo 11 ljudi. Od tada je narastao na 60 zaposlenih i 70 eksternih developera.

„Kreiranje regionalnog Amazona nosi sa sobom mnoge izazove – definisanje i razvijanje funkcionalnosti za MVP fazu u veoma kratkom vremenskom roku, izbor članova internog tima, odabir eksternih saradnika. Ipak, Delta Holding je tokom tridesetogodišnjeg poslovanja već mnogo puta pokazao i dokazao da, kada je reč o biznisu, zna šta radi“, podseća projekt menadžer Ananasa.

Platforma će najpre biti dostupna korisnicima u Srbiji, a zatim i na okolnim tržištima. Iako je tržište online trgovine konkurentno, u Ananasu veruju da će kupci itekako prepoznati kvalitet i prednosti njihove platforme.

Svi parametri u zelenom

Na pitanje da li se najnoviji Deltin projekat može porediti sa hrvatskim Agrokorom i njegovim pokušajem iz 2016. godine da uđe na e-commerce tržište sa Abrakadabrom, Milica Čolović kaže da je Ananas već ušao na tržište i da je, s obzirom na to, „jasno da je reč o uspešnom razvoju poslovanja“.

Svi parametri koje merimo su u zelenom statusu, imamo sjajan pozitivan feedback. Zato, osnovano verujemo da je uspeh pred nama“, zaključuje naša sagovornica.

Tagovi
AMAZON

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...