U toku provera računarske opreme i priključivanje na sistem

Beogradske službe za katastar, geodetske organizacije i advokati počinju sa radom

NekretnineSrbijaVesti

28.6.2022 16:02 Autor: Redakcija Biznis.rs 11

Beogradske službe za katastar, geodetske organizacije i advokati počinju sa radom Beogradske službe za katastar, geodetske organizacije i advokati počinju sa radom
Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je da u rad svog IT sistema priključuje četiri beogradske službe za katastar nepokretnosti (Zemun, Surčin, Sopot i Barajevo) koje... Beogradske službe za katastar, geodetske organizacije i advokati počinju sa radom

Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je da u rad svog IT sistema priključuje četiri beogradske službe za katastar nepokretnosti (Zemun, Surčin, Sopot i Barajevo) koje su prve, nakon pilot službe, prošle sve bezbednosne i funkcionalne procedure.

„U toku je provera računarske opreme i ostalih beogradskih službi i njihovo priključivanje u sistem koje se očekuje tokom sutrašnjeg dana. Službe će u potpunosti obnoviti rad na predmetima koji stižu preko eŠaltera i magistrale državnih organa“, piše u saopštenju RGZ-a.

Dodaje se da oko 650 geodetskih organizacija i 2.000 advokatskih kancelarija, koje imaju elektronsku komunikaciju sa RGZ-om, ponovo imaju pristup eŠalteru.

„Građani mogu da podnose zahteve katastru, na osnovu starih isprava, preko ovih profesionalnih korisnika. U narednom periodu još uvek neće biti omogućen rad sa strankama na šalterima katastra. Građani i dalje ne mogu da pristupaju prostorijama katastra dok se ne steknu bezbednosni uslovi. Zbog uspostavljanja novog e-mail servera, zvanične e-mail adrese neće biti dostupne naredne dve nedelje“, naglašeno je u saopštenju.

eŠalter je, kako je istaknuto, dostupan i za obveznike dostave – jedinice lokalne samouprave, Agencije za restituciju, centre za socijalni rad, Zavod za zaštitu spomenika, organe koji sprovode eksproprijaciju, javne izvršitelje itd.

„Osim ovog servisa dostupan je i rad Adresnog registra i Servis za ekspediciju rešenja u prvostepenom i drugostepenom postupku. Žalbe Odeljenju za drugostepeni postupak, tokom trajanja ponovnog podizanja IT sistema, treba podnositi pisanim putem“, piše u saopštenju RGZ-a.

Tagovi
SRBIJA VESTI

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...