Zadovoljstvo interesovanjem nakon dvogodišnje pauze

Beogradski sajam automobila privukao 66.416 posetilaca

AutomobiliManifestacijeNovacSrbijaU fokusuVesti

17.5.2022 08:36 Autor: Redakcija Biznis.rs 8

Beogradski sajam automobila privukao 66.416 posetilaca Beogradski sajam automobila privukao 66.416 posetilaca
Manifestacije u okviru Beogradskog sajma automobila, DDOR Eco BG Car Show 07 i 14. Motopassion su, tokom četiri dana, bili najveći auto-moto događaj te... Beogradski sajam automobila privukao 66.416 posetilaca

Manifestacije u okviru Beogradskog sajma automobila, DDOR Eco BG Car Show 07 i 14. Motopassion su, tokom četiri dana, bili najveći auto-moto događaj te vrste u svetu i prvo okupljanje ove industrije u Evropi koje je održano nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova.

„U tako skraćenom terminu, prilagođenom novonastalim okolnostima, manifestaciju je videlo – 66.416 posetilaca. U odnosu na aktuelne i međunarodne okolnosti u kojima je manifestacija organizovana, takvom posetom bili su zadovoljni i organizatori ovih sajmova, i izlagači i drugi komercijalni učesnici, ali i privrednici, uvoznici, distributeri“, saopšteno je iz pres službe Beogradskog sajma, prenosi eKapija.

Dodaju da su se, s obzirom na sve to, Beogradski sajam kao organizator, Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova i kompanija DDOR Osiguranje Novi Sad, kao generalni sponzor ove manifestacije, opredelili da u skladu sa novim vremenom i prilikama prilagode izlagački koncept manifestacije, akcentujući vozila sa ekološki naprednim pogonskim rešenjima, automobile na električni pogon i hibride, ali i nove modele sa konvencionalnim pogonima, ekološki unapređene i sa najvišim ekološkim standardima.

Ovaj, kako se ističe, najznačajniji godišnji događaj u sektoru auto i moto industrije u regionu, ali i jugoistočnoj Evropi, okupio je u okviru sajma automobila 210 automobilskih izlagača, sa tridesetak brendova (uključujući premijerno i 102 godine star, danas kinesko-britanski MG, trenutno najbrže rastući automobilski brend u Velikoj Britaniji). Oni su prikazali više od 140 različitih modela. Bilo je 48 novih modela, od čega su 36 bile premijere, a 12 noviteti. Sa potpuno električnim ili punim hibridnim pogonom bilo ih je čak 36. Čisto električnih automobila među premijerama i novitetima bilo je 25, odnosno više od 50 odsto.

Na Motopassionu je izlagalo 50 izlagača, koji su predstavili tridesetak brendova motocikala, ATV i ostalih motornih vozila, sa više od 80 modela.

Najekskluzivnije i najskuplje modele većine brendova i kategorija nestrpljiviji i platežno sposobniji kupci uspeli su da „ugrabe“ ili rezervišu čim je sajam počeo. Prvi je prodat Mercedes EQS za 175.000 evra. A ove godine cene naskupljih bile su od 135.000 do 185.000 evra.

Tako je, na primer, naskuplji Audijev model koštao 134.875 evra, a najskuplji automobil na sajmu bio je „klasični“ Land Rover Defende sa cenom od 183.765 evra, koji je takođe odmah prodat. Iako visoke, ove cene nisu ni blizu cenama najskupljih modela na nekim ranijim sajmovima. Tako je „Fiat“ ponudio klasični „500 L“ po početnoj ceni od 12.000 evra, Dacia Sandero Stepway koštala je ukupno 16.440 evra, a Citroen je ponudio jedan svoj električni model za 10.000 evra, ali kupcima dostupan tek u 2023. godini.

Iz Beogradskog sajma ističu i da je sektor prateće industrije akcentovao kompatibilnu i prateću opremu za ekološki napredna vozila, punjače, solarne module i drugu odgovarajuću infrastrukturu. „Aktivirana“ je čak i posebna, nova robna grupa koja obuhvata sada već obiman i kompleksan segment punjača za električna vozila, ali i solarne module za primenu u auto-industriji.

Specijalitet ovogodišnje sajamske manifestacije, koji je već privukao ideje da preraste u zasebnu manifestaciju, bili su oldtajmeri i različiti tipovi starovremenskih automobila, kojima je bila posvećena cela hala 3 Beogradskog sajma.

„S obzirom na opštepoznate međunarodne, geopolitičke, komunikacijske, transportne, tržišne, proizvodne i sve drugenepovoljne okolnosti i teškoće u kojima je ova manifestacija organizovana, ali i na sasvim novi koncept sajamskih postavki, utisci po zatvaranju kapija DDOR Eco BG Car Show 07 i 14. Motopassion su više nego pozitivni. Beogradski sajam je odlično obavio svoj, organizacioni deo posla i pokazao se dostojnim i pouzdanim osloncem sajamske delatnosti na širem međunarodnom planu“, navodi se u saopštenju.

  • ZVE84

    17.5.2022 #1 Author

    Nikad lošiji sajam automobila… Organizacija katastrofalna, a akcenat se stavljao samo na hibridna električna vozila

    Odgovori

  • MADMAX

    17.5.2022 #2 Author

    Moglo je to i bolje.

    Odgovori

  • TATJANA

    17.5.2022 #3 Author

    Verovatno su ipak zadovoljni, obzirom na sve okolnosti

    Odgovori

  • GOCA BG

    17.5.2022 #4 Author

    Ogromna posecenost posle dvogodisnje pauze i naravno po tradiciji najskuplji automobili se odmah prodaju…

    Odgovori

  • NINO

    18.5.2022 #5 Author

    Iskreno, nije to neka brojka. Mada, kakva je bila organizacija i to nije lose.

    Odgovori

  • NATI29

    18.5.2022 #6 Author

    Ponuda veoma slaba ni priblizno predhodnim sajmovima

    Odgovori

  • MAJALG

    22.5.2022 #7 Author

    Po komentarima koje sam cula ove godine je jedan od losijih sajmova, pogotovo sto je akcenat bio na hibridnim vozilima.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...