CENE SMEŠTAJA U SRBIJI DRASTIČNO SKOČILE, ALI POTRAŽNJA NE JENJAVA Slobodnih termina na atraktivnim destinacijama nema do septembra

BiznisSrbijaTurizamVesti

30.7.2020 14:59 Autor: Marija Jovanović 2

CENE SMEŠTAJA U SRBIJI DRASTIČNO SKOČILE, ALI POTRAŽNJA NE JENJAVA Slobodnih termina na atraktivnim destinacijama nema do septembra CENE SMEŠTAJA U SRBIJI DRASTIČNO SKOČILE, ALI POTRAŽNJA NE JENJAVA Slobodnih termina na atraktivnim destinacijama nema do septembra
Zbog pandemije korona virusa i zatvaranja granica naši turisti ovo leto uglavnom provode u Srbiji. Iako su cene drastično skočile, većina atraktivnih destinacija odavno... CENE SMEŠTAJA U SRBIJI DRASTIČNO SKOČILE, ALI POTRAŽNJA NE JENJAVA Slobodnih termina na atraktivnim destinacijama nema do septembra

Zbog pandemije korona virusa i zatvaranja granica naši turisti ovo leto uglavnom provode u Srbiji. Iako su cene drastično skočile, većina atraktivnih destinacija odavno je popunjena.  

Da je ovakva situacija bila očekivana, potvrdio je i direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija (YUTA) Aleksandar Seničić.

Prema njegovim rečima, slobodnih mesta do septembra nema, a porast cena smeštaja u turističkim kapacitetima Srbije mogao je da se predvidi.

Foto: Pixabay.com

Pre nekoliko meseci sam pomenuo da je to vrlo moguće, jer će velika tražnja da dovede do velikog povećanja cena, ali to ipak nisam očekivao u ovoj meri”, kazao je Seničić za TV Pink.

Kako je objasnio, slična situacija je u velikom broju turističkih mesta gde se upravo zbog cene smeštaj teško nalazi.

Ipak, postoji klijentela koja će to da plaća. Ne može se naći nijedan slobodan termin do početka septembra. To tržište uređuje” ističe Seničić i dodaje da i ugostitelji koriste ovu priliku da zarade.

Foto: Pixabay.com

Turistička sezona, kako kaže, u Srbiji traje tri do četiri meseca, a ugostiteljima je neophodno dosta sredstava kako bi pokrili troškove za celu godinu, pa se to odražava i na cenu smeštaja.

Da cene hotela i apartmanskog smeštaja u vilama i kućama treba razlikovati, ukazao je direktor Poslovnog udruženja hotelsko ugostiteljske privrede (HORES) Georgi Genov.

Ako je u pitanju hotel, normalno je da to vredi toliko. Ne mogu se porediti vile i hoteli. U svakom slučaju, niko nije povećavao cene u odnosu na prošlu godinu. Cene su negde niže za deset do 20 odsto”, kazao je Genov.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...