CILJ TELEKOMA DA BUDE LIDER U REGIONU Zaduženost na prosečnom nivou za telekomunikacione kompanije u Evropi
14.8.2020 14:41 Autor: Redakcija Biznis.rs
Cilj Telekoma Srbija je da poveća korisničku bazu, pre svega u segmentu Interneta i multimedije, i to kroz organinski rast ali i kroz akvizicije, izjavio je na konferenciji za medije generalni direktor te kompanije Predrag Ćulibrk.
On je dodao da je na osnovu velikog ugovora sa kineskom kompanijom Huawei, Telekom Srbija doveo optički kabl do 650.000 domaćinstava u Srbiji, dok je u razvoju mobilne telefonije, Telekom Srbija tri puta povećao broj 4G mobilnih stanica u poslednje dve godine.
Koordinator za Internet i multimediju Telekoma Srbija Vladimir Lučić istakao je da je sadašnja vrednost Telekoma Srbija oko 2 milijarde evra, i pored obimnog i teškog investicionog ciklusa, a da je procena da bi vrednost Telekoma Srbija do 2023. godine mogla da dostigne 4 milijarde evra. On je dodao da plan Telekoma Srbija da postane telekomunikacioni lider u regionu, a pre svega u Srbiji, BIH i Crnoj Gori.
Lučić je naglasio da je jačanju pozicije Telekoma Srbija doprinela kupovina kablovskih operatera u Srbiji i BIH, odnosno oko pola miliona TV korisnika. On je ocenio da je kupovina kablovskih operatera bila veoma dobar poslovni potez.
Čelnici Telekoma Srbija istakli su da je ta kompanija u prošloj godini uvećala operativnu dobit za 25 odsto, a da je broj tv korisnika povećan za 50 odsto na 1,15 miliona, dok je broj korisnika Interneta uvećan za 21 odsto na 1,25 miliona.
Lučić je istakao da Telekom Srbija širi svoje poslovanje u segmentu mobilne telefonije i televizije u Austriji, Nemačkoj i drugim zemljama EU, posebno gde je prisutna velika srpska zajednice, a u planu je i izlazak na tržišta SAD i Kanade.
U planu je da operativni profit Telekoma Srbija do 2023. godine dostigne 700 miliona evra, a da broj korisnika i za TV i za Internet dostigne nivo od oko 2 miliona.
Čelni ljudi Telekoma Srbija su istakli da je nivo zaduženosti srpskog Telekoma na prosečnom nivou za evropske telekomunikacione kompanije.