Milenijalci podstiču dobre rezultate online trgovine u B2B segmentu

Do 2025. godine 80 odsto poslovnih transakcija odvijaće se digitalnim putem

SvetVesti

21.7.2021 12:06 Autor: Marko Miladinović

Do 2025. godine 80 odsto poslovnih transakcija odvijaće se digitalnim putem Do 2025. godine 80 odsto poslovnih transakcija odvijaće se digitalnim putem
„Tradicija je out, a digitalizacija je in“, zaključak je istoimene opsežne studije međunarodne dostavne službe DHL Express, koja je na svetlo iznela i neke... Do 2025. godine 80 odsto poslovnih transakcija odvijaće se digitalnim putem

„Tradicija je out, a digitalizacija je in“, zaključak je istoimene opsežne studije međunarodne dostavne službe DHL Express, koja je na svetlo iznela i neke poprilično iznenađujuće trendove.

Studija predviđa snažan rast B2B e-trgovine u narednim godinama. Naime, ukoliko se aktuelni trendovi nastave, do 2025. godine 80 odsto svih business-to-business prodajnih interakcija odvijaće se digitalno. 

Uticaj pandemije virusa Covid-19 na tempo digitalizacije i kupovno ponašanje tehnološki naprednih milenijalaca, koji su danas donositelji B2B odluka, glavni su pokretači globalnog rasta e-trgovine. Ono što se predviđa za budućnost B2B sektora, već je bilo vidljivo u značajnom porastu segmenta e-prodaje ka potrošačima tokom poslednjih godina, gde je DHL Express zabeležio visoke stope rasta, posebno u doba praznika i tradicionalnih šoping perioda.

Pomenuti izveštaj otkriva faktore koji podstiču rast globalnog B2B tržišta e-trgovine. Izuzev opštih trendova poput globalizacije i digitalizacije, nova generacija milenijalaca orijentisana na tehnologiju počinje da ostavlja svoj trag. Milenijalci čine čak 73 odsto donosioca odluka o kupovini u B2B segmentu, a njihova su očekivanja u B2C sektoru s razlogom velika prilikom sklapanja B2B transakcija, podstičući kompanije da ulažu u digitalna rešenja, poput prodajnih platformi.

DHL postigao najbolje rezultate u 50 godina poslovanja

Ukupni volumeni B2C e-trgovine unutar DHL Express mreže su bili uvećani za približno 40 odsto u 2020. godini.

Ovaj pozitivan razvoj poslovanja takođe se odrazio u finansijskim rezultatima kompanije za fiskalnu 2020. godinu: s ukupnim prihodom od 19,1 milijarde evra (+11,9 odsto na godišnjem nivou), DHL Express, kao deo DHL Group, je završio prošlu godinu s najboljim rezultatom u 50 godina poslovanja. 

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.