O nagradama odlučili glasovi kupaca

Domaćim brendovima dodeljena priznanja “Miljenik potrošača”

Firme u fokusuSrbijaU fokusuVesti

21.4.2021 17:50 Autor: Redakcija Biznis.rs

Domaćim brendovima dodeljena priznanja “Miljenik potrošača” Domaćim brendovima dodeljena priznanja “Miljenik potrošača”
Priznanja „Miljenik potrošača“ prvi put su dodeljena za omiljene brendove na tržištu Srbije, u organizaciji udruženja „Moja Srbija“ i uz podršku Grada Beograda. Titulu... Domaćim brendovima dodeljena priznanja “Miljenik potrošača”

Priznanja „Miljenik potrošača“ prvi put su dodeljena za omiljene brendove na tržištu Srbije, u organizaciji udruženja „Moja Srbija“ i uz podršku Grada Beograda.

Titulu „Miljenik potrošača“ osvojili su brendovi – Plazma u kategoriji „Slatkiši“, Zlatiborac u kategoriji „Meso i mesne prerađevine“, Dijamant u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi“, Rubin za omiljena vina, Dunav osiguranje u kategoriji „Osiguravajuća društva“, kao i Pošta Srbije u kategoriji „Transport robe i putnika“, saopštilo je udruženje Moja Srbija.

Kao svoje omiljeno pivo potrošači su izabrali Zaječarsko, a u kategoriji „Nameštaj“ najviše glasova dobio je brend Forma Ideale, prenosi Tanjug.

Omiljena kafa potrošača je Nescafe, a u kategoriji „Kućna higijena“ najviše glasova dobio je Persil.

Foto: Pexels/Anna Tarazevich

U konkurenciji za nagradu našlo se 1.500 brendova u 30 kategorija, a nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze.

U finalnom glasanju učestvovalo je 1.750 građana, održano je tokom marta i aprila, uz poštovanje svih epidemioloških mera, a organizovano je na teritorije Srbije metodom „lice u lice“, navodi se u saopštenju.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.