nemačka je glavno tržište za švedsku kompaniju

Loše vreme nanelo štetu i kvartalnim rezultatima kompanije H&M

BiznisEU

16.6.2023 11:40 Autor: Marko Miladinović 10

Loše vreme nanelo štetu i kvartalnim rezultatima kompanije H&M Loše vreme nanelo štetu i kvartalnim rezultatima kompanije H&M
Švedski lanac maloprodaje odeće Hennes & Mauritz (H&M) objavio je preliminarne podatke o slabijem rastu prihoda u drugom fiskalnom tromesečju, jer je prodaju letnje... Loše vreme nanelo štetu i kvartalnim rezultatima kompanije H&M

Švedski lanac maloprodaje odeće Hennes & Mauritz (H&M) objavio je preliminarne podatke o slabijem rastu prihoda u drugom fiskalnom tromesečju, jer je prodaju letnje odeće pogodilo hladno vreme na ključnim tržištima.

Prihod od prodaje je u tromesečnom periodu zaključno sa majem iznosio 5,36 milijardi američkih dolara i bio je šest odsto veći nego u istom prošlogodišnjem periodu, piše Mina pozivajući se na Hrportfolio.

Poređenja radi, u prvom fiskalnom tromesečju prodaja je skočila 12 odsto. Prihod iskazan u lokalnim valutama zadržao se na nivou istog prošlogodišnjeg perioda.

Hladno vreme u Evropi tokom proteklih nekoliko meseci uticalo je na potražnju za letnjom odećom. Švedski brend više je izložen severnoj Evropi od nekih konkurenata, poput Inditexa, vlasnika Zare, čije je najveće tržište u toplijoj Španiji. H&M-u je najveće pojedinačno tržište Nemačka.

U švedskoj kompaniji optimističniji su u procenama za tek započeti treći fiskalni kvartal, ističući dobar početak juna.

Celokupan izveštaj rezultata poslovanja u drugom fiskalnom kvartalu biće objavljen krajem juna.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.