Nemački brend - trenutno daleko ispred konkurencije

Volkswagen skočio na 46 odsto udela na nemačkom tržištu električnih automobila

AutomobiliEULifestyle

8.7.2025 09:07 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Volkswagen skočio na 46 odsto udela na nemačkom tržištu električnih automobila Volkswagen skočio na 46 odsto udela na nemačkom tržištu električnih automobila
Volkswagen (VW) grupa je u prvoj polovini godine držala 46 odsto tržišnog udela na nemačkom tržištu električnih automobila, što je stavlja daleko ispred konkurencije,... Volkswagen skočio na 46 odsto udela na nemačkom tržištu električnih automobila

Volkswagen (VW) grupa je u prvoj polovini godine držala 46 odsto tržišnog udela na nemačkom tržištu električnih automobila, što je stavlja daleko ispred konkurencije, prema analizi podataka nemačke agencije za motorni saobraćaj (KBA).

Analiza, koju je agencija DPA videla, pokazuje da industrijski gigant posluje mnogo bolje nego pre godinu dana, kada je imao tržišni udeo od skoro 32 odsto, piše SEEbiz.

BMW je bio drugi sa 11 odsto, uključujući svoje podružnice brendova Mini i Rolls-Royce. Tesla, koja je pre godinu dana bila druga sa nešto manje od 12 odsto, zabeležila je pad udela na 3,6 odsto, ostavljajući je na osmom mestu.

Volkswagen je dugo dominirao ukupnim nemačkim tržištem automobila, obično čineći oko 40 odsto prodaje, ali kompanija sa sedištem u Volfsburgu se mučila da se etablira na tržištu električnih automobila.

Dominacija kompanije bila je vidljiva i u analizi pojedinačnih brendova, gde su brendovi Volkswagena zauzeli prvo, treće, četvrto i peto mesto.

Volkswagen grupa je, takođe, zauzela prvih šest mesta za najuspešnije modele, dok je Teslin Model Y – dugogodišnji lider – završio na devetom mestu.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.