Facebook uskoro najavljuje promenu brenda
20.10.2021 10:51 Autor: Redakcija Biznis.rs
Kompanija Facebook planira da sledeće nedelje promeni brend kako bi se uskladila sa svojim novim projektom poznatijim kao “metaverzum”, navodi izvor upućen u pomenutu odluku.
Predstojeća promena imena i brenda kompanije, o kojoj će izvršni direktor Facebooka Mark Zakerberg (Mark Zuckerberg) govoriti na godišnjoj Connect konferenciji 28. oktobra, ima za cilj da ukaže na ambicije ovog tehnološkog giganta da postane poznat po nečemu značajnijem od društvenih mreža i svih neprilika koje su one donele.
Promena brenda će verovatno Facebook klasifikovati kao jedan od proizvoda pod okriljem krovne kompanije, zajedno sa aplikacijama kao što je Instagram, WhatsApp, Oculus i druge.
Portparol Facebooka je odbio da dá komentar u vezi sa ovom temom.
Ova kompanija već ima više od 10.000 zaposlenih, od kojih mnogi rade na korisničkom hardveru poput AR naočara, za koje Zakerberg veruje da će postati neophodne koliko i pametni telefoni. On je u julu izjavio za The Verge da će Facebook u narednih nekoliko godina napraviti tranziciju od delatnosti vezanih za društvene mreže prema metaverzumu.
Osim toga, Facebook postepeno postavlja osnove za promenu fokusa i usmeravanje istog prema tehnologijama sledeće generacije. Prošlog leta u ovoj kompaniji je kreiran tim koji trenutni radi na pomenutom metaverzumu, a nedavno je najavljeno da će za rad na istom zaposliti i 10.000 radnika iz Evrope.
Pročitajte još:
Kako Zakerberg navodi, metaverzum će biti veliki deo novog poglavlja u okviru internet revolucije, ali i u okviru same kompanije Facebook.
Ono što situaciju čini donekle komplikovanom jeste to što, i pored intenzivne promocije metaverzuma, ovaj koncept široj javnosti nije jednostavan za razumevanje. Termin “metaverzum” je kovanica koju je prvi upotrebio pisac naučne fantastike Nil Stivenson (Neal Stephenson) kako bi objasnio virtuelni svet u koji njegovi likovi odlaze kako bi izbegli distopijsku realnost. Sada ga je usvojila i jedna od najvećih i najkontroverznijih kompanija na svetu, koja će morati da objasni zašto bi multiverzum bio vredan posete.