Kompanija zadržala stabilan rast uprkos brojnim izazovima na tržištu

Huawei u prvoj polovini 2022. godine ostvario prihod od 43,5 milijardi evra

BiznisFirme u fokusuNovacSvetVesti

16.8.2022 14:01 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Huawei u prvoj polovini 2022. godine ostvario prihod od 43,5 milijardi evra Huawei u prvoj polovini 2022. godine ostvario prihod od 43,5 milijardi evra
Kompanija Huawei je u prvoj polovini 2022. godine ostvarila prihod u iznosu od 43,5 milijardi evra (301.6 milijardi CNY), a neto profitna marža dostigla... Huawei u prvoj polovini 2022. godine ostvario prihod od 43,5 milijardi evra

Kompanija Huawei je u prvoj polovini 2022. godine ostvarila prihod u iznosu od 43,5 milijardi evra (301.6 milijardi CNY), a neto profitna marža dostigla je porast od pet odsto, pokazuju polugodišnji poslovni rezultati koje je kompanija objavila.

Uprkos tome što je u segmentu uređaja ostvaren blagi rast od 14,6 milijardi evra (101,3 milijarde CNY), finansijski učinak od početka godine u skladu je sa prognozama. Tome je doprineo uspeh poslovanja sa provajderima u iznosu od 20,6 milijardi evra (142,7 milijardi CNY) i sa preduzećima 7,9 milijardi evra (54,7 milijardi CNY), navodi se u saopštenju kompanije.

Prema rečima aktuelnog predsedavajućeg kompanije Huawei, Ken Hua, iako je poslovanje u segmentu prodaje uređaja u prvoj polovini ove godine bilo usporeno, u oblasti IKT infrastrukture ostvaren je stabilan rast.

„Prva polovina ove godine pokazala se kao najizazovnija u oblasti prodaje uređaja, a naš plan za predstojeći period je da daljim unapređivanjem hardvera i softvera ponudimo nove ‘pametne’ telefone i niz drugih vrhunskih proizvoda. Ipak, u 2022. godini ostvarili smo i fantastične rezultate u različitim oblastima, u zemljama i regionima poput Kine, Azije i Pacifika, Zapadne i Severoistočne Evrope, Latinske Amerike, Bliskog istoka, Afrike i Evroazije“, izjavio je Hu.

Ekosistem HarmonyOS kompanije Huawei raste svakim novim danom, primenjuje se na više od 300 miliona uređaja, dok je HarmonyOS Connect privukao više od 2.000 partnera u ekosistemu. Kad je reč o 5G mreži, sarađujući sa operaterima i partnerima Huawei je potpisao više od 5.000 komercijalnih ugovora za industrijske aplikacije koje će se koristiti u lukama, rudarstvu, proizvodnji nafte i gasa, dok je kućna upotreba ove mreže široko prihvaćena.

“Prepoznat od strane korisnika u brojnim sektorima kao što su vlada, finansije, proizvodnja i Internet, Huawei Cloud zadržao je brz rast u prvoj polovini ove godine. Opslužuje više od 220 finansijskih klijenata, 600 naloga e-uprave, 30 vodećih proizvođača automobila i 120 operatera. U sektoru Interneta je lider, a aktivno se koristi i u istraživanjima u oblasti energetike i lekova”, saopštila je ova kompanija.

Od druge polovine 2021. godine kompanija Huawei započela je osnivanje „integrisanih timova“ fokusiranih na industrije od strateškog značaja, a koje blisko sarađuju sa partnerima kako bi se stvorila veća vrednost za kupce. Samo u prvoj polovini ove godine, integrisani timski posao, uključujući digitalni finansijski tim, za digitalizaciju električne energije, pametne puteve i rudnike, rastao je brže od ukupnog poslovanja ove kompanije.

Kompanija Huawei kontinuirano podržava „zelenu“ agendu, pa je tako predložila rešenja „zelene“ lokacije, mreže i operacije, čime se pomaže operaterima da poboljšaju energetsku efikasnost u svim oblastima.

„Do kraja juna 2022. godine, naša rešenja za digitalnu energiju pomogla su korisnicima da generišu 588,5 milijardi kilovat-sati zelene energije i uštede 17 milijardi kilovat-sati električne energije. Ovi napori su nadoknadili 290 miliona tona emisije ugljen-dioksida, što je jednako sadnji 390 miliona stabala. Takođe, naša kompanija pruža rešenja koja pomažu operaterima da optimizuju izgradnju, rad i održavanje zelenih i niskougljeničnih mreža u svim scenarijima“, rekao je Hu.

Fokus kompanije Huawei će u narednom periodu biti na trendovima u digitalizaciji, razvoju inovativnih proizvoda u pet glavnih korisničkih oblasti: „pametna“ kancelarija i kuća, fitnes i zdravlje, putovanje i zabava, kao i na „zelenom“ poslovanju kako bi se nastavilo sa kreiranjem vrednosti za korisnike i partnere i obezbedilo dodatno unapređenje kvaliteta.

Rekord u prodaji automobila

Ova kompanija postigla je rekord u prodaji automobila. Naime, ona je isporučila više od 10.000 AITO M5 jedinica u roku od samo 87 dana od kada je taj automobil izašao na tržište. Reč je o industrijskom rekordu za novi brend automobila.

  • MIŠKOVIĆ

    16.8.2022 #1 Author

    Radnici koji im ostvaruju ovaj profit jedva preživljavaju

    Odgovori

  • GOCA BG

    16.8.2022 #2 Author

    Fantasticni rezultati kompanije!

    Odgovori

  • Milisavka

    30.1.2023 #3 Author

    Vrhunska kompanija i istinski tehnološki gigant na polju razvoja i inovacija. Telefoni odlični, ali i sva druga tehnologija. Nažalost uzimajući u obzir veličinu Kineskog tržišta ovaj rezultat, iako zvuči impozantno, zapravo i ne predstavlja toliki realan rast. Možda tek na nivou same Kine, ali očigledno su ih nepravedne sankcije dosta usporile kada je reč o proboju na svetsko tržište, a za šta apsolutno imaju proizvod, te bi i ove brojke sasvim sigurno bile mnogostruko veće.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.