JOŠ JEDAN STRIMING SERVIS Discovery pokreće discovery+ u saradnji sa kompanijom Verizon
LifestyleSvetVestiZanimljivosti
3.12.2020 17:00 Autor: Marko Miladinović
Kompanija Discovery Inc. objavila je da je globalni početak rada discovery + striming platforme zvanično zakazan za 4. januar 2021. u Sjedinjenim Američkim Državama, a da je njeno lansiranje već otpočelo u nekim od prvih 25 zemalja. Partner u realizovanju ove usluge je telekomunikaciona kompanija Verizon, navodi se u saopštenju.
Prilikom lansiranja u SAD, discovery + će imati do sad najveću ponudu sadržaja od bilo kog novog striming servisa, pre svega predvođen širokim spektrom ekskluzivnih serija popularnih širom sveta, iz oblasti kao što su lifestyle, dom i hrana, priče o istinitim zločinima, paranormalni fenomeni, avantura i istorija, kao i nauka, tehnologija i životna sredina, i niz visokokvalitetnih dokumentarnih filmova.
Dejvid Zaslav (David Zaslav), predsednik i izvršni direktor Discovery Inc, istakao je da je kompanija na pokretanju svoje striming ponude radila skoro dve godine. „Sa discovery+ koristimo globalnu priliku da postanemo lideri u formatima bez scenarija nudeći domaćinstivama sadržaj koji je stvaran, drugačiji“, rekao je Zaslav.
U Americi će discovery+ na jednom mestu ponuditi više od 55.000 epizoda iz preko 2.500 kako novih, tako i onih već legendarnih serijala iz svog portfolija koji čine: HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel i Animal Planet.
Kao deo novog partnerstva, discovery+ će po prvi put okupiti vrhunski dokumentarni sadržaj sa A&E, HISTORY Channel i Lifetime kanala iz svog portfolija, produbljujući svoju lidersku poziciju u sferi zabavnog dokumentarnog programa.
Tako će se na jednom mestu naći i BBC programi o prirodi, nauci i istoriji, kao što su emisije Planet Earth, Blue Planet, Frozen Planet, ili američke emisije A Perfect Planet.
Pored 25 ključnih tržišta na kojima će u narednoj godini biti lansiran discovery+, a koja podrazumevaju zemlje Skandinavije, Holandiju, Italiju i Španiju, striming platforma će zaživeti i na tržištu Latinske Amerike, kao i u delovima Azije.
U evropskim zemljama u kojima će platforma biti lansirana tokom 2021, discovery+ biće podržan i od strane Eurosporta, njegovim premijum i lokalno relevantnim sadržajima koji podrazumevaju teniske Grend slem turnire, biciklistička takmičenja, zimske sportove, fudbal, kao i moto sport.