Ko je šampion internet trgovine?
BiznisBolji posaoMoja firmaPoslovanjeSrbijaVesti
17.12.2021 09:27 Autor: Redakcija Biznis.rs
Prva manifestacija pod nazivom Hot Spot eCommerce Awards, u organizaciji eCommerce asocijacije Srbije, uspešno je završena. Izuzetno interesovanje kompanija koje se bave digitalnim poslovanjem ukazuje na to da će dodela nagrada postati tradicija.
U odabiru pobednika su, pored ekspertskog žirija, učestvovali i potrošači. Glavnu nagradu eCommerce Champion dobila je kompanija koja je osvojila ubedljivo najveći broj glasova od svih nominovanih, a to je ove godine kompanija Wolt.
Od samog početka, Hot Spot eCommerce nagrade privukle su ogromnu pažnju uticajnih igrača iz sveta internet trgovine – i to ne bez razloga. Sva očekivanja opravdana su spektakularnom ceremonijom proglašenja pobednika koja je održana 15. decembra.
eCommerce Asocijacija Srbije organizovala je manifestaciju kako bi najistrajnijim i najboljim kompanijama dodelila nagrade koje su zaslužile svojim vrednim i napornim radom. Rezultat je – čak 83 prijavljene kompanije i više od 200 nominacija za nagrade.
Pobednike su birali građani, potrošači, kao i stručni žiri koji je činilo sedam eminentnih članova. Na adresu Asocijacije je u periodu od 1. do 9. decembra stiglo više od 10.000 glasova, što pokazuje da kupci, kada imaju odgovarajuću platformu, žele da se zahvale i tako pomognu kompanijama u čiji dalji razvoj veruju.
Pravna lica su se prijavljivala za nominacije u tri kategorije, i to – eComm Branch, eComm Excellence i eComm Champs.
Takmičenje je do samog kraja bilo neizvesno, do te mere da su u određenim situacijama decimale odlučile pobednika.
Pročitajte još:
Na gala proslavi je dodeljena 21 nagrada od strane organizatora, kao i 10 sponzorskih nagrada.
Iz Asocijacije su poručili da je ovogodišnja manifestacija veliki uspeh i da je učinjen veoma važan korak ka opštoj digitalizaciji društva. Oni smatraju da će Hot Spot Awards betonirati put ka bezbednijoj internet trgovini i regulisanju, podsticanju i edukaciji potrošača i trgovinskog sektora.
„Cilj nam je da mapiramo tržište i podignemo standarde e-commerce industrije u Srbiji, radi asimilacije u svetske e-commerce tokove“, dodali su iz Asocijacije.