komfor za vip i poslovne ljude

Luksuznim avionima direktno iz Južne Koreje do Amerike

BiznisLifestyleLuksuzSvetU fokusuVesti

18.6.2022 16:28 Autor: Redakcija Biznis.rs 17

Luksuznim avionima direktno iz Južne Koreje do Amerike Luksuznim avionima direktno iz Južne Koreje do Amerike
Korean Air proširuje poslovanje privatnih aviona, uvodeći dodatni B787-8 Dreamliner. Naime ova južnokorejska avio-kompanija je 10. juna predstavila poslovni mlaznjak B787-8 (HL8508), iz Sjedinjenih... Luksuznim avionima direktno iz Južne Koreje do Amerike

Korean Air proširuje poslovanje privatnih aviona, uvodeći dodatni B787-8 Dreamliner. Naime ova južnokorejska avio-kompanija je 10. juna predstavila poslovni mlaznjak B787-8 (HL8508), iz Sjedinjenih Američkih Država, čime je broj privatnih poslovnih aviona povećala na četiri.

Za razliku od običnih aviona, Dreamliner je modifikovan za luksuzne svrhe sa znatno smanjenim brojem sedišta i praktičnim sadržajima kao što su privatni dnevni boravak, bar i spavaća soba. Avion je proizveden u februaru 2015. godine i ima 39 sedišta, piše Korea Times.

Ovaj aviona poleće iz Seul Gimpo Business Aviation Center (SGBAC), terminala samo za poslovne korisnike. Korisnici mogu da prođu kroz imigracione procedure za pet minuta i mogu da koriste VIP salon, salon za posadu i sobe za sastanke.

Konkretno, 787-8 je veliki avion koji može direktno da putuje iz Koreje u sve delove SAD. Luksuzni mlaznjaci se iznajmljuju VIP osobama, uključujući izvršne direktore i poznate ličnosti. Korean Air proširuje svoje poslovanje sa privatnim avionima ciljajući na vladu i vodeće domaće i strane kompanije.

Postojale su spekulacije da će Samsung, koji nema svoje privatne letelice, iznajmiti avion B787-8. Za razliku od ove kompanije, Hyundai Motor Company, SK i Hanvha, koji imaju svoje privatne avione.

Predstavljanje aviona kompanije Korean Air dolazi usled pozitivnih izgleda na tržištu avijacije. Industrija procenjuje da će tržište poslovnih mlaznjaka rasti po prosečnoj godišnjoj stopi od više od pet procenata.

Međutim, južnokorejsko tržište poslovnih mlaznjaka je još uvek relativno nerazvijeno. Korišćenje privatnih aviona u SGBAC-u iznosilo je oko 2.000 letova u 2019. godini pre pandemije.

  • SRDJAN

    18.6.2022 #1 Author

    Bice da ce iznutra biti sve u zlatnoj boji pa da bude komplet lux:))

    Odgovori

  • Milovan94

    19.6.2022 #2 Author

    Voleo bi da putujem sa njim

    Odgovori

  • LJUBIŠA

    19.6.2022 #3 Author

    Što bi se reklo, nije za sirotinju. Ciljna grupa -samo dubok džep…

    Odgovori

  • LIMUN ŽUT

    19.6.2022 #4 Author

    I još jedan odličan primer, vreme je zaista novac.

    Odgovori

  • GAGA

    19.6.2022 #5 Author

    Sigurno je da su oni sve dobro preracunali

    Odgovori

  • GOCA BG

    19.6.2022 #6 Author

    Ko moze da priusti imace sve ove privilegije tokom leta…

    Odgovori

  • Lolek

    19.6.2022 #7 Author

    Rodman odusevljen

    Odgovori

  • SUNCOKRET

    20.6.2022 #8 Author

    Logično s obzirom da je ideja svetskih moćnika da bogati budu još bogatiji a siromašni još siromasniji.

    Odgovori

  • Dragana

    20.6.2022 #9 Author

    Ko ima mocice

    Odgovori

  • MAJA

    20.6.2022 #10 Author

    Al bi se ukrcala u jedan takav

    Odgovori

  • NINICA

    24.6.2022 #12 Author

    Bitno da prave luksuzne avione , a da nam deca u svetu gladuju.

    Odgovori

  • STRAHINJA

    2.7.2022 #13 Author

    Prakticno, zasto gubiti vreme

    Odgovori

  • TINA

    10.7.2022 #14 Author

    Vec zamisljam kako je lepo u tom avionu.

    Odgovori

  • NINICA

    13.7.2022 #15 Author

    Mnogo dobro izgleda!

    Odgovori

  • COCO

    18.7.2022 #16 Author

    Sjajno!

    Odgovori

  • DEKSI

    27.8.2022 #17 Author

    Kul, probala bih i ja

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.