Ključne reči za budućnost ugostiteljstva biće bezbednost i fleksibilnost

Nakon teške godine Srbija uspela da ostvari 50 odsto prihoda u turizmu

BiznisSrbijaTurizamVesti

29.6.2021 08:31 Autor: Marija Jovanović

Nakon teške godine Srbija uspela da ostvari 50 odsto prihoda u turizmu Nakon teške godine Srbija uspela da ostvari 50 odsto prihoda u turizmu
Personalizovane usluge u kombinaciji sa modernim tehnologijama biće budućnost industrije ugostiteljstva i turizma, a ključne reči će i dalje biti bezbednost, fleksibilnost i održivost,... Nakon teške godine Srbija uspela da ostvari 50 odsto prihoda u turizmu

Personalizovane usluge u kombinaciji sa modernim tehnologijama biće budućnost industrije ugostiteljstva i turizma, a ključne reči će i dalje biti bezbednost, fleksibilnost i održivost, poruka je panela „Razvoj ugostiteljstva nakon pandemije i očekivanja“ (Hospitality development after pandemic & expectations) u okviru samita REBEC 2021.

“Posle veoma teške prošle godine možemo reći da je Srbija uspela da ostvari 50 odsto prihoda u turizmu u odnosu na 2019. godinu. Kada pogledamo druge zemlje to nije tako loše, međutim u apsolutnim brojevima, realnost je drugačija – rekla je pomoćnica ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Renata Pindžo.

Kako prenosi eKapija, ona je dodala da Srbija nije destinacija za masovni turizam, ni pre pandemije, ali ni sada.

“Potrebno je da s jedne strane radimo na tome da kompletiramo našu turističku pronudu i proizvod, a sa druge strane tu su i izazovi kako da to plasiramo što bolje. Srbija je usvojila novu marketing stratergiju, koja je u skladu sa trendovima zasnovana na digitalnim kanalima. Takođe, potrebni su nam i novi investitori, koji će našu destinaciju učiniti prepoznatljivijom, istakla je Pindžo.

Kopaonik Viceroy hotel
Foto: Viceroy Hotels & Resorts

Srbija kao destinacija, prema njenim rečima poslednjih godina ima veoma dobre investitorske projekte.

“Nedavno je najavljeno otvaranje hotela iz lanca Marriott u Vranjskoj Banji i to će značajno promeniti čitavo okruženje i nadam se motivisati i druge da ulažu. Na nama je da bolje pripremimo neke projekte van Beograda, a u banjama je veliki potencijal”.

CXO i CTO u kompaniji Volynt, Nataša Bajc (Natasha Bajc), navela je da je Srbija relativno nezrelo tržište. “To je s jedne strane dobro, jer pomera stvari napred”, istakla je Bajc i dodala da će u budućnosti ugostiteljstva na ceni biti iskustvo kao ‘celovit’ paket. Ugostiteljstvo je osećaj da si dobrodošao, kako u prostoru, odnosno dizajnu i arhitekturi, tako i što se tiče usluga”, navela je.

Potpredsednik i direktor razvoja u Accor Eastern Europe, Frank Rel (Frank Reul) smatra da Beograd ima sve što je potrebno za razvoj ugostiteljstva i ističe njegov veliki potencijal. “Osim Beograda, potencijal u Srbiji imaju banje i planine – istakao je Reul i dodao da investitore nije napustio optimizam.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.