investicioni plan bi trebalo da se realizuje do 2027. godine

Netflix će uložiti 100 miliona dolara u Južnu Koreju za produkciju specijalnih efekata

Firme u fokusuHi-techLifestyleU fokusuVesti

20.5.2022 18:30 Autor: Redakcija Biznis.rs 9

Netflix će uložiti 100 miliona dolara u Južnu Koreju za produkciju specijalnih efekata Netflix će uložiti 100 miliona dolara u Južnu Koreju za produkciju specijalnih efekata
Podružnica Netflixa uložiće 100 miliona dolara u Južnu Koreju u narednih šest godina za izgradnju objekata za specijalne vizuelne efekte. Najava investicije poklapa se... Netflix će uložiti 100 miliona dolara u Južnu Koreju za produkciju specijalnih efekata

Podružnica Netflixa uložiće 100 miliona dolara u Južnu Koreju u narednih šest godina za izgradnju objekata za specijalne vizuelne efekte. Najava investicije poklapa se sa posetom predsednika Sjedinjenih Američkih Država Džoa Bajdena (Joe Biden) ovoj zemlji.

Ministarstvo trgovine, industrije i energetike je u petak održalo događaj na kojem je zvanično najavljen plan ulaganja kojem su prisustvovali ministar trgovine An Duk-geun (Ahn Duk-geun), predsednik i izvršni direktor Korejske agencije za promociju trgovine i investicija (KOTRA) Aju Džong-ajuol (Iu Jeong-ieol) i Stefan Trojanski (Stephan Trojansky), osnivač i šef Scanline VFKS-a koji će realizovati investicioni plan do 2027. godine, piše KoreaTimes.

Osnovan 1989. godine u Minhenu, Nemačka, i nedavno kupljen od strane Netflixa, Scanline VFKS pruža tehnologiju za proizvodnju filmova ne samo Netflixu već i mnogim globalnim producentskim firmama, uključujući Warner Bros., Marvel Studios i DC Comics. Njegov portfolio takođe uključuje popularnu američku seriju „Igra prestola“ za koju je kreirao specijalne efekte.

Nakon sprovođenja ovog projekta, očekuje se da će Netflix-ova prva fabrika za proizvodnju filmova sa specijalnim vizuelnim efektima koja će biti izgrađena u Aziji postaviti temelje da Južna Koreja preraste u proizvodno središte Azije, zajedno sa naprednim ICT sektorom u zemlji.

Prema novinskoj agenciji Ionhap, Trojanski je rekao da kompanija planira da otvori oko 200 radnih mesta u narednih šest godina i da na tržište izbaci nove tehnologije snimanja filmova u realnom vremenu i virtuelne produkcije. On je dodao da će kompanija raditi sa univerzitetima u zemlji na razvoju lokalnog ekosistema kompanija za vizuelne efekte, kroz vođenje programa obuke i stvaranje mogućnosti.

Ministarstvo je zaslužno za odluku američkog giganta striming servisa da investira u kapacitete i radnu snagu Južne Koreje u proizvodnji sadržaja, a pogoduje i blizina azijsko-pacifičkog tržišta uključujući Japan i Australiju.

„Očekujemo da će ova investicija pomoći Južnoj Koreji da se uzdigne na globalnom nivou “, rekao je ministar An.

Nakon globalnog uspeha Netflixove „Squid Game“, Netflix i drugi provajderi servisa za striming nadmeću se da obezbede korejski originalni sadržaj.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.