Netflix dobio 4,38 miliona novih pretplatnika zahvaljujući seriji Squid Game
20.10.2021 09:16 Autor: Redakcija Biznis.rs
Globalna senzacija Squid Game privukla je na striming platformu Netflix više korisnika nego što je očekivano, saopšteno je iz ove kompanije u utorak, a predviđa se da će se da broj korisničkih naloga nastaviti da raste do kraja godine.
Nakon prve polovine 2021. godine, u kojoj su prihodi kompanije Netflix značajno opali, ova striming platforma je u periodu od jula do septembra dobila 4,38 miliona novih korisnika i tako dostigla brojku on 213,6 miliona pretplatnika na svetskom nivou. Analizama Wall Street-a bilo je predviđeno 3,86 miliona novih korisnika, prenosi Reuters, pozivajući se na sajt Refinitiv data.
Netflix je prošle godine imao prilično uspešan period zahvaljujući karantinu u toku pandemije, ali početkom ove godine rast striming platforme je usporen. U isto vreme, konkurentska ponuda iz Disney+, HBO Max i drugih uspela je da poboljša svoju ponudu. Iz Netflixa smatraju da je do pada došlo zbog proređene programske šeme, koja je uzrok neprilika vezanih za produkciju u toku pandemije.
Onda se pojavila južnokorejska drama Squid Game, koja je imala premijeru 17. septembra, i iznenadila čak i rukovodstvo Netflixa, postavši jedna od najgledanijih serija u prvom mesecu prikazivanja.
Kako su iz kompanije saopštili u utorak, ovu mračnu dramu o ljudima koji učestvuju u smrtonosnom takmičenju kako bi se oslobodili dugovanja pogledalo je 142 miliona domaćinstva.
Očekuje se da će polet podstaknut hit serijom u ovom kvartalu još više rasti, te iz Netflixa predviđaju da će broj novih pretplatnika do kraja godine dostići 8,5 miliona.
U narednom periodu na ovoj platformi premijeru će imati i visokobudžetna akcija Red Notice, kao i druga sezona popularne fantazije The Witcher, snimljene po istoimenoj knjizi i video igri.
Osim toga, očekuje se i da će se programska šema proširiti u toku 2022. godine, pod uslovom da novi talas virusa Covid-19 ne dovede do nepredviđenih situacija, saopšteno je u pismu koje kompanija kvartalno šalje svojim akcionarima.