Striming kompanija odustaje od uvođenja pretplatničkog paketa sa reklamama

Netflix imao devet odsto veće prihode, ali izgubio milion pretplatnika

BerzaNovacSvetVesti

20.7.2022 08:29 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Netflix imao devet odsto veće prihode, ali izgubio milion pretplatnika Netflix imao devet odsto veće prihode, ali izgubio milion pretplatnika
Kompanija Netflix je saopštila da je izgubila 970.000 pretplatnika u kvartalu od aprila do juna, čime je izbegla najgori predviđeni scenario, ali je zato... Netflix imao devet odsto veće prihode, ali izgubio milion pretplatnika

Kompanija Netflix je saopštila da je izgubila 970.000 pretplatnika u kvartalu od aprila do juna, čime je izbegla najgori predviđeni scenario, ali je zato ponudila prognozu ispod očekivanja Wall Streeta za tekući kvartal.

Netflix planira da sledeće godine u ponudu uvrsti i jeftiniji pretplatnički paket sa reklamama i upozorio je da snažan dolar takođe pogađa prihode od pretplatnika u inostranstvu.

Prognoza iz aprila govorila je o eventualnom gubitku od dva miliona pretplatnika u drugom godišnjem kvartalu, što je u tom trenutku šokiralo ulagače, a postavljena su i mnoga pitanja o dugoročnim izgledima za rast, piše Wall Street Journal.  

Iako gubitak u drugom tromesečju nije bio tako veliki kao što se prvobitno očekivalo, U Netflixu su procenili da će broj novih korisnika za period od jula do septembra iznositi takođe jedan milion. Analitičari Wall Streeta očekivali su 1,84 miliona, prema anketi Refinitiva.

Posle godina usijanog rasta, pozicija Netflixa se promenila jer su direktni rivali Disney, Warner Bros. Discovery, Amazon i Apple, puno ulagali u sopstvene servise za striming.

U pismu akcionarima, kompanija je rekla da je dodatno ispitala ovo usporavanje, koje je pripisala raznim faktorima, uključujući deljenje lozinki, konkurenciju i sporu ekonomiju.

Netflix ostaje dominantan servis za striming širom sveta sa skoro 221 milionom globalnih plaćenih pretplatnika.

U aprilu je kompanija saopštila da se delimično bavi “prebegom kupaca” planiranjem suzbijanja deljenja lozinki i lansiranjem manje skupog paketa koji će uključivati reklame. Prošle nedelje, Netflix je najavio Microsoft kao svog tehnološkog i prodajnog partnera za ponudu podržanu reklamama.

Kompanija takođe radi na izgradnji popularnosti serije „Stranger Things“ i nastoji da nju i neke od svojih drugih najvećih uspeha pretvori u dugotrajne franšize.

Od aprila do juna, zarada po akciji iznosila je 3,20 dolara.

Netflix je saopštio da je snažan američki dolar pogodio ukupne prihode, koji su porasli za devet odsto. Prihod bi se povećao za 13 odsto bez uticaja na devizni kurs, saopšteno je u kvartalnom izveštaju.

  • Jovana24

    20.7.2022 #1 Author

    Previse korisnika su izgubili da bi takve prihode posmatrali kao uspeh…

    Odgovori

  • LIMUN ŽUT

    20.7.2022 #2 Author

    Žao mi je što je takva situacija, namestiće to, verujem ubrzo.

    Odgovori

  • GOCA BG

    23.7.2022 #3 Author

    Verujem da ce dobiti nove pretplatnike..

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.