Olimpijada oživljava kinesku potrošnju
14.2.2022 11:30 Autor: Redakcija Biznis.rs 6
Zimske olimpijske igre u Pekingu podstakle su kineske potrošače u prvim danima godine Tigra, piše Kineska medijska grupa (CMG).
Prema provajderu onlajn putničkih usluga Ćunar, Skijanje se, tako, prvi put našlo u vrhu potražnje na platformama za online putničke usluge u Kini, a broj prodatih karata za skijališta se udvostručio tokom dana odmora u poređenju sa prošlom godinom.
Podaci kineskog giganta za e-trgovinu JD.com pokazuju da je ukupna vrednost transakcija skijaških sportskih proizvoda porasla za 322 procenta na godišnjem nivou, prenosi agencija Beta.
Pored velike popularnosti zimskih sportova, olimpijska strast je takođe povećala prodaju srodnih proizvoda, bilo da se radi o proizvodima sa likom olimpijske maskote ili sportskoj odeći posebnog dizajna ili onoj koju nose slavni sportisti.
U oblasti izgradnje infrastrukture, graditelji olimpijskih objekata i hotela kao što su Jangho Group i China Railway Group, takođe su prijavili rast cena svojih akcija.
Pročitajte još:
Kineska industrija proizvodnje leda i snega proširila se sa 270 milijardi juana u 2015. na 600 milijardi juana u 2020. godini, prema poslednjem izveštaju.
Očekuje se da će obim sektora dostići jedan bilion juana do 2025. godine, što čini oko 20 odsto celokupne sportske industrije.
IRINA
14.2.2022 #1 AuthorZOI izgledaju fenomenalno sve je sredjeno do savrsenstva
Anna
14.2.2022 #2 AuthorS obzirom da su dve godine bili u lock down-u naravno da su podivljali sa kupovinom.
GOCA BG
14.2.2022 #3 AuthorOd njih se i ocekivalo da ce sve dovesti do perfekcije…
DANIJELA
16.2.2022 #4 AuthorSvaka cast na organizaciji, zadali su svima domaci zadatak mada to se i ocekivalo.
Vockica
16.2.2022 #5 AuthorKod njih je sve perfektno, i uvek najbolje. To su kinezi.
ZVEZDICA01
16.2.2022 #6 AuthorSvaka njima čast! Sve im je uvek pod konac.