izborna očekivanja utiču i na potrošnju

Potrošačko raspoloženje u SAD raste u avgustu nakon četiri meseca pada

SvetVesti

30.8.2024 18:48 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Potrošačko raspoloženje u SAD raste u avgustu nakon četiri meseca pada Potrošačko raspoloženje u SAD raste u avgustu nakon četiri meseca pada
Raspoloženje potrošača u SAD poraslo je u avgustu nakon pada četiri uzastopna meseca, prema konačnim rezultatima ankete potrošača Univerziteta u Mičigenu objavljenoj u petak.... Potrošačko raspoloženje u SAD raste u avgustu nakon četiri meseca pada

Raspoloženje potrošača u SAD poraslo je u avgustu nakon pada četiri uzastopna meseca, prema konačnim rezultatima ankete potrošača Univerziteta u Mičigenu objavljenoj u petak.

Indeks potrošačkog raspoloženja porastao je za 1,5 poena na 67,9 u avgustu, sa 66,4 u julu. Tržišna očekivanja za indeks trebalo je da dođu na 67,8, prenosi Anadolu Agency.

„Kratkoročni i dugoročni ekonomski izgledi potrošača su se poboljšali, pri čemu su obe cifre dostigle najpovoljnije nivoe od aprila 2024. i posebno značajno poboljšanje od deset odsto za dugoročna očekivanja koje je primećeno u starosnim grupama“, rekla je direktorka istraživanja potrošača Džoan Hsu (Joanne Hsu).

Ona je rekla da su demokrate pokazale veliki rast sentimenta od deset odsto, dok su republikanci zabeležili podjednaki pad.

„Ovi obrasci su rezultat velike promene u izbornim očekivanjima ovog meseca sa Kamala Haris koja se pojavila kao demokratski kandidat za predsednika. U julu je 51 odsto potrošača očekivalo da će Tramp pobediti na izborima u odnosu na 37 odsto za Bajdena“, rekla je ona.

„U avgustu su se izborna očekivanja promenila, 36 odsto je očekivalo pobedu Trampa u poređenju sa 54 odsto za Haris“, dodala je ona.

Tagovi
SAD SVET VESTI

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.