RASTE PRODAJA DOMAĆIH PROIZVODA SA ŽIGOM ČUVARKUĆA Uspešna akcija „Stvarano u Srbiji“

BiznisBolji posaoMoja firmaPreduzetnikSrbijaVesti

4.12.2020 08:48 Autor: Marija Jovanović 0

RASTE PRODAJA DOMAĆIH PROIZVODA SA ŽIGOM ČUVARKUĆA Uspešna akcija „Stvarano u Srbiji“ RASTE PRODAJA DOMAĆIH PROIZVODA SA ŽIGOM ČUVARKUĆA Uspešna akcija „Stvarano u Srbiji“
Kupovinom proizvoda sa žigom Čuvarkuća, u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“, čuva se domaća ekonomija, omogućavaju nove investicije i otvaraju nova radna mesta, poručio... RASTE PRODAJA DOMAĆIH PROIZVODA SA ŽIGOM ČUVARKUĆA Uspešna akcija „Stvarano u Srbiji“

Kupovinom proizvoda sa žigom Čuvarkuća, u okviru projekta „Stvarano u Srbiji“, čuva se domaća ekonomija, omogućavaju nove investicije i otvaraju nova radna mesta, poručio je predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež  i naveo da se pojedini proizvodi koji su obeleženi ovim žigom prodaju i do 40 odsto više.

Čadež je obilazeći supermarket Idea Super na Novom Beogradu sa ministarkom trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjanom Matić i generalnom direktorkom kompanije Mercator-S, Violetom Kovačević, pozvao građane da kupuju „Čuvarkuće“ jer se na taj način čuva Srbija.

Foto: Tanjug

„Akcija se odvija veoma dobro. Pojedini proizvodi koji su obeleženi ovim žigom imaju rast u prodaji do 40 odsto. Kada kupite proizvod sa žigom Čuvarkuće znate da ste uložili svoj novac u proizvod koji je stvoren u Srbiji, koji gradi radna mesta, omogućava nove investicije, čuva ekonomiju naše zemlje“, izjavio je Čadež.

Foto: Tanjug

Ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić rekla je da domaći proizvodi koji nose oznaku „Čuvarkuća“ po svom kvalitetu s punim pravom mogu da se nađu u velikim trgovinskim lancima širom Evropske unije.

Pored domaćih proizvoda koji su proizvedeni u Srbiji, i koji su izuzetnog kvaliteta, svi proizvodi označeni žigom Čuvarkuća zadovoljavaju i više od propisanih standarda, rekla je ona navodeći da je važno da strane kompanije koje rade u našoj zemlji koriste domaće sirovine.

Foto: Tanjug

Srbija je, dodaje, među malobrojnim zemljama u svetu pa i u Evropskoj uniji, koja je tokom vanrednog stanja i najtežeg perioda pandemije imala nesmetanu snabdevenost prodajnih objekata prehrambenim proizvodima domaćeg, ali i stranog porekla.

Violeta Kovačević, generalna direktorka kompanije Mercator-S, rekla je da su Mercatorovi „Ukusi moga kraja“ autentičan srpski brend čiji su proizvodi izuzetno visokog kvaliteta napravljeni od domaće sirovine po tradicionalnim recepturama.

Projekat PKS „Stvarano u Srbiji“ sa žigom Čuvarkuća je napravio veliki podstrek za jačanje domaće proizvodnje u svim proizvodnim sferama, rekla je Kovačević. „Izuzetno je važno da brendiramo domaće proizvode, ne samo radi boljeg plasmana na domaćem nego i na izvoznim tržištima“, istakla je ona.  

Čuvarkuća proizvodi
Foto: Tanjug

Za žig „Čuvarkuća“ konkurisalo je više od 600 proizvoda, od kojih je oko 400 prošlo kompletnu proceduru i već ponelo ovu oznaku, a šest najvećih trgovinskih lanaca u Srbiji, u više od 800 maloprodajnih objekata promoviše Čuvarkuće.

Prve „Čuvarkuće“ dodeljene su krajem avgusta, najviše ih je u prehrambenoj industriji, a nosioci žiga su takođe i proizvodi srpskog metalskog, hemijskog, građevinskog, farmaceutskog, tekstilnog sektora.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...