Mesna industrija Braća Pivac preuzima Celjske mesnine
21.5.2024 09:29 Autor: Redakcija Biznis.rs 1
Mesna industrija Braća Pivac potpisala je ugovor kojim ulazi u vlasnički udeo u Celjskoj mesnini, pri čemu se upravljačka struktura ne menja, a Izidor Krivec ostaje na mestu predsednika Upravnog odbora.
Ulaskom u Celjske mesnine, Mesna industrija Braća Pivac nastavlja da jača svoju poziciju i prisustvo u regionu, pišu Financije.hr
„Mesna industrija Braća Pivac preuzima one segmente poslovanja Celjske mesnine u kojima su svrstane obe kompanije, i to Celjska mesnina z’dežela, sa pogonima za proizvodnju i preradu mesa i proizvodnju trajnih i polutrajnih proizvoda, zatim Pršutarna s ‘Krasa i Celjska mesnina Storitve koje se bave istom delatnošću i zapošljavaju osobe sa invaliditetom. Segment proizvodnje vina i penušavih vina Radgonska Gorica, koji obuhvata državno poljoprivredno zemljište, nije predmet interesovanja ili preuzimanja od strane Mesne industrije Braća Pivac. Kupovina većinskog udela u CM Investu, koji je u stopostotnom vlasništvu Celjske mesnine, podleže prethodnoj saglasnosti nadležnih organa”, saopšteno je iz Industrije mesa Braća Pivac.
Predsednik Mesne industrije Braća Pivac Neven Pivac ovu akviziciju smatra značajnim tržišnim iskorakom.
„Prepoznali smo Celjske mesnine kao vrijednu kompaniju sa velikim potencijalom, a pored jačanja likvidnosti kompanije, ulaskom u vlasničku strukturu, fokusiraćemo se na stvaranje uslova za njen dalji razvoj kroz ulaganja i celokupno unapređenje poslovanja. Ovo strateško partnerstvo je kompatibilno na više nivoa poslovanja, jer su obe kompanije veliki proizvođači mesa i prerađivači domaćih sirovina, sa dugogodišnjim iskustvom i primenljivim znanjem. Ova sinergija će nam omogućiti i da jače pozicioniramo najvrednije proizvode obe mesne industrije, kao što je dalji plasman kranjske kobasice na hrvatskom tržištu, gde je izuzetno cenjena, ali i dalmatinskog pršuta u Sloveniji“, ističe Pivac, navodeći da Pivac Grupa, uz promišljeno razmatranje tržišnih mogućnosti, nastavlja da planira razvoj svog poslovanja na širem području jugoistočne Evrope.
Celjsko meso je vodeći proizvođač mesa i mesnih prerađevina u Sloveniji. Uvođenjem brenda z’dežele dodatno su ojačali i unapredili svoju poziciju na tržištu, čineći svoje proizvode prepoznatljivim. Takođe su sertifikovani proizvođač kranjske kobasice na nivou Evropske unije, a njihova kraska pančeta, kraška šunka i kraška šunka nose zaštićenu oznaku geografskog porekla, što potvrđuje visoke standarde kvaliteta i pripreme na tradicionalan način na području Krasa. U asortimanu celjskog mesa nalaze se i autohtoni proizvodi kao što su suva domaća salama i Tlačenica proizvedena na tradicionalan način.
Grupacija Pivac će strateški pristupiti očuvanju trajnog prisustva ovog slovenačkog brenda na tržištu, navodi se u saopštenju, posebno imajući u vidu da su i sami nosioci oznake geografskog porekla na nivou Evropske unije za neke od svojih proizvodi.
Mesna industrija Braća Pivac je deo Pivac grupe, u okviru koje posluju i PPK Karlovac mesna industrija i Mesna industrija Vajda. Proizvodni pogoni Grupacije Pivac specijalizovani su za proizvodnju svežeg mesa i mesnih prerađevina, a kvalitet njihovih proizvoda potvrđuju brojna priznanja, među kojima su zlatne medalje za dalmatinski pršut, tradicionalnu poslasticu, takođe zaštićenu oznakom geografsko poreklo na nivou Evropske unije, ističu.
Pogoni za proizvodnju svežeg mesa i mesnih prerađevina nalaze se u Karlovcu, Čakovcu i Vrgorcu, a Grupacija je najprepoznatljivija kao proizvođač pršuta sa godišnjom proizvodnjom od 250.000 komada, od čega je više od 60.000 geografski zaštićenih dalmatinskih pršuta. Istovremeno, najveći su domaći proizvođači dalmatinske pancete i dalmatinske pečenice, takođe proizvoda zaštićenih oznakom geografskog porekla na nivou EU.
Pročitajte još:
Pivac grupa zapošljava više od 2.000 ljudi, ima skoro 250 vlastitih maloprodajnih objekata širom Hrvatske, sarađuje sa svim većim trgovačkim lancima na hrvatskom tržištu, a svoje proizvode plasira na njemačkom, mađarskom, bugarskom, irskom, belgijskom, austrijskom, slovenačkom i druga tržišta.
SENSEI
21.5.2024 #1 AuthorKoliko će ova činjenica uticati na domaće tržište, videćemo