digitalni izazovi u komunikaciji kompanija

Počela trodnevna 19. PRO PR konferencija u Sarajevu

Firme u fokusuPoslovanjeRegionU fokusu

3.11.2022 10:35 Autor: Miljan Paunović 0

Počela trodnevna 19. PRO PR konferencija u Sarajevu Počela trodnevna 19. PRO PR konferencija u Sarajevu
Nove generacije drugačije komuniciraju i potrebno je prilagoditi se promenama, poručeno je u četvrtak na otvaranju međunarodne 19. PRO PR konferencije koja se ove... Počela trodnevna 19. PRO PR konferencija u Sarajevu

Nove generacije drugačije komuniciraju i potrebno je prilagoditi se promenama, poručeno je u četvrtak na otvaranju međunarodne 19. PRO PR konferencije koja se ove godine održava u Sarajevu do 5. novembra.

Osnivač i predsednik organizacionog odbora PRO PR Danijel Koletić, rekao je da zbog novih kanala komunikacije možemo videti da u zemljama našeg regiona funkcija odnosa sa javnošću nema svuda istu poziciju i značaj.

„Mnogi javni radnici, gradonačelnici, predsednici kompanija, kada govore o transparentnosti ne razumeju suštinu ukoliko nemaju dobre timove i dobru komunikaciju u odnosima sa javnošću. U vodećim svetskim kompanijama, bilo da je reč o uspešnim startapovima ili kompanijama sa dugom tradicijom, postoji jasna strategija odnosa sa javnošću. Da bi kompanije bile uspešne u ovoj oblasti, one moraju da se prilagođavaju i menjaju statute i akte, jer se službena komunikacija menja“, rekao je Koletić.

Na polju marketinga i menadžmenta stručnjaci moraju što više da usavršavaju svoja znanja, istakao je Koletić, i dodao da je veoma važno razumeti nove generacije koje imaju drugačiji način komunikacije, koje nisu bliske tradicionalnim načinima komuniciranja.

Trodnevnoj konferenciji prisustvuje 46 stručnjaka iz različitih oblasti, iz osam zemalja: Ujedinjenog Kraljevstva, Turske, Austrije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Biće održano 11 predavanja i šest panela.

Foto: PRO PR Sarajevo / Biznis.rs

Učesnici konferencije ovog puta moći će da čuju eminentne stručnjake iz oblasti marketinga, odnosa sa javnošću, komunikacije u oblasti javne uprave.

Svoje učešće su najavili i generalni direktor PRCA (Public Relations Communication Agency) Fransis Ingam (Francis Ingham), inače najvećeg svetskog udruženja za odnose s javnošću koje okuplja više od 48.000 članova sa svih kontinenata, Omer Šenguler (Omer Senguler), jedan od vodećih stručnjaka za brendiranje, Mihael Sgjarovelo (Michael Sgiarovello), direktor komunikacija u jugoistočnoj Evropi za Henkel CEE, zatim Dejvid Vajld (David Wilde), jedan od 10 vodećih konsultanata za komunikacijske strategije javne uprave.

Na ovogodišnjoj konferenciji biće održano ukupno šest panela: Televizija u digitalnom dobu, Digitalni izazovi u komunikaciji, Interna komunikacija u vreme promene, Transformacija i komunikacija.

Posebno će biti zanimljiva dva panela koja se po prvi puta programski pojavljuju na jednoj konferenciji ovog tipa: „Šta klijenti očekuju od agencije“ i „Šta agencije očekuju od klijenata“, naveli su organizatori.

U petak uveče predviđena je dodela PRO PR Globe Awards, a ovogodišnji dobitnik PRO PR Globe Awards Vision Manager je Sedin Kahriman, generalni direktor BH Telecoma.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.