Vrednost investicije 55 miliona evra

Prvi Hyatt hotel u Hrvatskoj biće u Zadru

EURegion

20.3.2025 08:59 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Prvi Hyatt hotel u Hrvatskoj biće u Zadru Prvi Hyatt hotel u Hrvatskoj biće u Zadru
Hyatt Regency Zadar, prvi hotel u Hrvatskoj pod okriljem ovog poznatog brenda, uskoro će se otvoriti u centru grada. Posle tri godine obimnih radova... Prvi Hyatt hotel u Hrvatskoj biće u Zadru

Hyatt Regency Zadar, prvi hotel u Hrvatskoj pod okriljem ovog poznatog brenda, uskoro će se otvoriti u centru grada.

Posle tri godine obimnih radova na izgradnji i uređenju hotela, 1. maja otvorene su rezervacije za prve goste, pišu Finanacije.hr.

Smešten u impresivnoj zgradi bivše fabrike Maraska, na samoj obali i u neposrednoj blizini istorijskog dela Zadra, ovaj luksuzni hotel donosi novi nivo gostoprimstva Hrvatskoj, ali i ovom delu Evrope.

Investicija Doğuş grupe vredna 55 miliona evra, ističe se u saopštenju za javnost, predstavlja važan korak napred u pozicioniranju Zadra na globalnoj turističkoj mapi, uz poštovanje bogatog lokalnog nasleđa.

Prepoznatljivi potpis arhitekte Borisa Podreke ogleda se u suptilnoj kombinaciji istorijske arhitekture i savremenog dizajna, koji unosi novu energiju u jednu od najvažnijih građevina grada.

Sa ukupno 133 opremljene smeštajne jedinice – uključujući 110 soba i 23 apartmana – Hyatt Regency Zadar trenutno je jedini hotel sa pet zvezdica u centru Zadra.

Svaka soba je dizajnirana da kombinuje visoke estetske standarde sa tehnološkim inovacijama, omogućavajući maksimalnu udobnost i funkcionalnost – bilo da se radi o poslovnom ili privatnom putovanju.

Gostima će na raspolaganju biti i wellness centar površine 700 kvadratnih metara, potpuno opremljen fitnes centar i više od 740 kvadratnih metara prostora za konferencije, sastanke i posebne događaje.

„Trenutno u Zadru i okolini nema hotela sa takvom ponudom, lokacijom i standardima.  Interesovanje koje već sada dolazi od strane međunarodnih i domaćih partnera pokazuje da tržište prepoznaje vrednost ovog projekta. Posebno nas veseli što će brojni verni gosti Hyatt brenda, koji biraju smeštaj isključivo u našim hotelima, sada imati priliku istražiti Hrvatsku kroz prepoznatljivo iskustvo Hyatt brenda”, istaknuo je Valentin Rotdžer (Valentin Röttger), generalni direktor hotela Hyatt Regency Zadar.

U gastronomskom delu ponude izdvajaju se čak četiri različita koncepta. Glavni restoran Palm House reinterpretira dalmatinsku i mediteransku klasiku kroz savremeni pristup, dok će Fenix ponuditi inovativnu fuziju azijske i južnoameričke kuhinje. Alfred’s Bar je savršeno mesto za opuštanje uz vrhunska regionalna vina i prepoznatljive koktele, a Estival će ponuditi lagane zalogaje pored bazena i osveženje u ležernoj atmosferi.

Poseban akcenat je stavljen na povezivanje sa lokalnom zajednicom – od detalja u dizajnu do nabavke hrane.

Hotel će aktivno sarađivati sa lokalnim proizvođačima, ribarima i farmerima, doprinoseći na taj način održivosti i autentičnosti svakog iskustva koje nudi svojim gostima.

  • Jelena

    20.3.2025 #1 Author

    Odlična vest za Zadar i hrvatski turizam! Hyatt donosi luksuz i jača poziciju grada na svetskoj turističkoj mapi.

    Odgovori

  • LEKI

    21.3.2025 #2 Author

    Znacajna vest za komsije, za razvoj i napredak

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.