Vrednost akcija japanske kompanije porasla za 4,9 odsto

Sony ostvario kvartalni obrt veći od četiri milijarde dolara

Firme u fokusuPoslovanjeSvetU fokusuVesti

2.2.2022 18:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 8

Sony ostvario kvartalni obrt veći od četiri milijarde dolara Sony ostvario kvartalni obrt veći od četiri milijarde dolara
Japanska kompanija Sony Group Corp povećala je svoju prognozu profita za ovu godinu za 15 odsto nakon što je objavila znatno bolje kvartalne rezultate... Sony ostvario kvartalni obrt veći od četiri milijarde dolara

Japanska kompanija Sony Group Corp povećala je svoju prognozu profita za ovu godinu za 15 odsto nakon što je objavila znatno bolje kvartalne rezultate od očekivanih, koji su podstaknuti uspehom “Spajdermen: Put bez povratka” („Spider-Man: No Way Home“).

Obrt ove kompanije u filmskoj industriji porastao je sedam puta do iznosa od 149,4 milijardi jena (1,3 milijardi dolara) u trećem kvartalu fiskalne godine, zaključno sa decembrom.

U ovoj fiskalnoj godini firma očekuje profit od 205 milijardi jena, uzimajući u obzir da je film o čuvenom superheroju prihodovao više od 1,7 milijardi dolara širom sveta, uprkos širenju omikrona, piše Reuters.

Ovaj poslovni sektor kompanije Sony donekle je podstaknuto i brojem prodatih karata za film “Venom 2” (“Venom: Let There Be Carnage”), licencuiranjem humorističke serije “Sajnfild” (“Seinfeld”) i prodajom mobilnih igara GSN Games.

Ukupan kvartalni obrt kompanije Sony iznosio je 465,2 milijarde jena, odnosno 4,07 milijardi dolara, u poređenju sa prosečnim profitom od 351,6 milijardi jena (3,08 milijardi dolara), koliko su procenili analitičari iz firme Refinitiv.

Ova kompanija, koja je u tekućoj fiskalnoj godini prešla sa američkih generalno prihvaćenih računovodstvenih principa (GAAP) na međunarodne računovodstvene standarde (IFRS), povećala je prognozu za ovu godinu sa 1,04 biliona na 1,2 biliona jena. Ta prognoza premašuje i očekivanja 24 analitičara, koji smatraju da će kompanija ostvariti profit od 1,09 biliona jena.

Kada je u pitanju gejming sektor, uglavnom fokusiran na PlayStation, kompanija je u trećem kvartalu prodala 3,9 miliona PS5 konzola, ali su zalihe ovog proizvoda opale zbog nedostatka komponenata. Zbog toga je kompanija spustila prognozu sa 14,8 miliona na 11,5 miliona uređaja.

Vrednost akcija kompanije Sony na kraju trgovanja porasla je 4,9 odsto, ali je i dalje niža za 7,4 odsto u odnosu na isti period prošle godine.

  • STRAHINJA

    2.2.2022 #1 Author

    Ne vezano za stalne korisnike i uzivaoce video igara, logicno da epodemijska situacija napravi skok u ovoj industriji. Izolacije, karantini, zatvorene granice….svi kof kuce, slobodnog vremena na pretek , ovako i treba iskoristiti situaciju

    Odgovori

  • Zorica S.

    2.2.2022 #2 Author

    Japanska kompanija Sony je stvarno vredno radila i ostvarila znacajne rezultate u svom poslovanju,pravi su primer svima kako treba radititi konstruktivno i precizno.

    Odgovori

  • VERA

    2.2.2022 #3 Author

    Oporaviće se Sony, još malo samo. Dobro bi bilo kupiti akcije ove firme , ako se planira dalji rast.

    Odgovori

  • VILENJAK

    2.2.2022 #4 Author

    I zaslužuju! U svemu su broj 1.

    Odgovori

  • STEFAN

    3.2.2022 #5 Author

    Uopste to nije cudno, s obzirom da su zaista dobri

    Odgovori

  • IRINA

    3.2.2022 #6 Author

    Odlicne vesti za sony ali oni to vec opravdavaju i svojim kvalitetom i dugim prisustvom na trzistu sirom sveta

    Odgovori

  • Lelica

    3.2.2022 #7 Author

    Zadnje dve godine u doba korone i oni koji nisu igrali igrice su poceli, da bi ispunili vreme i naravno njihov profit i zarada rastu.

    Odgovori

  • MARIJANA

    3.2.2022 #8 Author

    Bravo za njih! Vec godinama imaju jedno kvalitetno poslovanje i ponudu

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.