Spojiti lepo i korisno, nova vrsta putovanja Workation
12.3.2021 18:24 Autor: Redakcija Biznis.rs
Na najvećoj svetskoj turističkoj berzi ITB Berlin,koja je ove godine održana virtuelno i koja se danas završava, predstavljena je i turistička ponuda Srbije, kao i izazovi koje je pandemija sa sobom donela, saopštila je Turistička organizacija Beograd (TOS).
Srbija se tokom online sajma pod sloganom „Digitalni sastanak turističke industrije“ našla u fokusu pojavivši se na naslovnoj strani newsletter, uz ekskluzivni intervju direktorke Turističke organizacije Srbije Marije Labović.
Direktorka Labović je potencijalne partnere i buduće goste Srbije upoznala sa predstojećim procesom brendiranja Srbije, kao turističkim destinacijama i ponudom koja spremno čeka nove turiste, navedeno je u saopštenju.
Ohrabruje činjenica da za Srbiju postoji veliko interesovanje međunaradone turističke privrede, posebno brojnih inostranih oraganizatora putovanja, koji planiraju, ne samo nastavak saradnje sa TOS, već i proširivanje ponude za Srbiju novim programima i destinacijama.
Pod pritiskom korone, turisti širom sveta, svedoče učesnici Sajma, u potrazi su za novom vrstom putovanja tzv. Workation.
Taj novi turistički proizvod koji su već prepoznale pojedine zemlje, podrazumeva kombinaciju boravka na destinaciji uz ispunjavanje radnih obaveza putem interneta.
Opšti trend je da se traže sigurne i zdravstveno bezbedne destinacije, poštovanje mera, kao i destinacije u kojima nema masovnog turizma.
Provejava optimizam da će se od letnje sezone situacija sa posetama inostranih turista polako poboljšati, imajući u vidu tempo vakcinacije koji Srbija postiže.
U okviru virtuelnog štanda TOS, na sajmu učestvuju i Air Serbia, Turistička organizacija Subotice, turističke agencije Alpha Travel, Serbia Touroperator, Robinzon, Kon Tiki, Serbian Private Tours, Magelan i Taratours, kao i hoteli 88 Rooms, Hyatt i Central Point Hotel iz Beograda.
Sajam u Berlinu, jedna od najznačajnijih turističkih manifestacija u svetu, ove godine traje do 12. marta.