Air Serbia u potpunosti obnovila regionalnu flotu
15.6.2024 08:22 Autor: Redakcija Biznis.rs 7
Deseti avion kompanije Air Serbia tipa ATR 72-600, sa registarskom oznakom YU-ASC, sleteo je u petak na Aerodrom Nikola Tesla u Beogradu i posle obaveznih procedura trebalo bi da uđe u saobraćaj u narednim danima.
Dolaskom tog aviona, srpska nacionalna avio-kompanija zaokružila je u ovom trenutku proces modernizacije i proširenja svoje regionalne flote, započet u januaru 2022. godine.
„Obnavljanje turbo-elisne flote bio je jedan od važnijih strateških ciljeva naše kompanije. Ranije korišćeni avioni tipa ATR 72-200 i ATR 72-500 postepeno su zamenjeni savremenijim letelicama tipa ATR 72-600. Uprkos komplikovanim tržišnim okolnostima, uspeli smo da nabavimo čak deset aviona istog tipa i tako unificiramo flotu. Sada je prosečna starost letelica u našoj regionalnoj floti devet godina, što je čini najmlađom u širem regionu Zapadnog Balkana. Izuzetno smo zadovoljni izborom letelica i dinamikom njihovog ulaska u saobraćaj. Zahvaljujući njima značajno smo unapredili našu operativnu efikasnost“, izjavio je Jirži Marek, generalni direktor kompanije Air Serbia.
Avioni tipa ATR 72-600 koji čine regionalnu flotu Air Serbia obavljaju letove na linijama srpske nacionalne avio-kompanije iz Beograda za Bolonju, Bari, Budimpeštu, Krakov, Ljubljanu, Prag, Sarajevo, Skoplje, Sofiju, Veneciju, Beč, Zagreb, Banjaluku, Bukurešt, Podgoricu, Tiranu, Niš, Tivat, Salcburg, Dubrovnik, Solun, Split, Rijeku, Varnu, Pulu, Zadar i Ohrid.
Avioni tog tipa koriste se i za realizaciju letova sa međunarodnih aerodroma u Nišu i Kraljevu. Air Serbia iz Kraljeva leti do Istanbula, Soluna i Tivta, a iz Niša do Beograda, Ljubljane i Atine.
Najnovije pojačanje u floti Er Srbije, letelica ATR 72-600 registarske oznake YU-ASC ima devet godina i konfiguraciju od 72 sedišta marke „Geven Prestige“ koja putnicima omogućavaju veći komfor i udobnost. Opremljena je sa dva turboprop motora PW127M, dugačka je 27,17 metara i ima raspon krila od 27,05 metara.
Pročitajte još:
Najveća brzina koju može dostići tokom krstarenja iznosi oko 500 km/h, dok je maksimalni dolet sa punim kapacitetom oko 1.500 km.
U boje i oznake srpske nacionalne avio-kompanije letelica je ofarbana u Tuluzu, a od 10. maja bila je u proceduri primopredaje i tehničkih kontrola u Francuskoj.
MARA
15.6.2024 #1 AuthorPa dobro za nasu aviokompaniju
AJA
16.6.2024 #2 AuthorDobra vest i dobro je za nasu avio kompaniju.
MARA
16.6.2024 #3 AuthorSamo koliko ljudi ima novaca za putovanja
gagica
16.6.2024 #4 AuthorJako pohvalno
VALERIJA
16.6.2024 #5 AuthorOdlično, sad znamo da smo u sigurnim rukama.
NATI
16.6.2024 #6 AuthorKoliko se to cekalo
SUNCICA
16.6.2024 #7 AuthorSvaka cast, samo napred