Asocijacija turističke industrije Srbije kao platforma za jačanje sektora
20.6.2025 16:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 0



Novo poslovno udruženje pod nazivom Asocijacija turističke industrije Srbije (ATIS) održalo je ove nedelje osnivačku skupštinu na Beogradskom sajmu. ATIS ujedinjuje predstavnike različitih poslovnih sektora koji se direktno ili indirektno bave turizmom.
„Kroz rad Asocijacije pružamo našim članovima snažniji institucionalni glas, pravnu i stručnu podršku, stalne mogućnosti za stručno usavršavanje, razvoj zajedničkih projekata i udruženu promociju. Umrežavanjem ključnih aktera, hotela, turističkih agencija, prevoznika, univerziteta, finansijskih institucija i drugih partnera, gradimo zajednicu zasnovanu na poverenju, znanju i saradnji“, naveo je za Biznis.rs direktor ATIS-a Dejan Veselinov.
Reč je o organizaciji koja okuplja vodeće aktere iz oblasti turizma, hotelijerstva, agencijskog poslovanja, saobraćaja, finansijskih kompanija, obrazovanja i zdravstva, u cilju jačanja institucionalnog glasa sektora, unapređenja poslovnog okruženja i doprinosa održivom razvoju turizma u Srbiji.
Među osnivačima asocijacije su Nacionalna avio-kompanija Air Serbia, Univerzitet Singidunum, Beogradski sajam, najveće turističke agencije, prestižni hoteli, rent a car i autobuske kompanije.
“ATIS je osnovan sa misijom da izgradi snažnu, savremenu i odgovornu turističku industriju, utemeljenu na znanju, etici i profesionalizmu. Udruženje će se zalagati za unapređenje zakonodavnog okvira i poslovnog ambijenta, jačanje dijaloga sa državom, promociju održivog turizma, podršku digitalnim inovacijama, razvoj kadrova i standarda, kao i za suzbijanje sive ekonomije i nelojalne konkurencije”, naveo je Veselinov.
Prema njegovim rečima, ATIS će omogućiti modernu platformu za međusobnu saradnju, zajedničko delovanje i strateško zastupanje interesa turističke privrede Srbije, kako na nacionalnom, tako i na međunarodnom nivou.
Pročitajte još:
Sintezom najboljih praksi iz celog sveta, a u saradnji sa svim državnim institucijama, ATIS ima ambiciju da postane ključni partner u razvoju turističkih politika, tržišnih analiza i promociji Srbije kao atraktivne i odgovorne destinacije.
„Naša misija je da članovima stvorimo uslove za stabilno i konkurentno poslovanje, a da sinergijom s njima utičemo na sveukupni razvoj turističke industrije i snažniju promociju Srbije kao atraktivne i odgovorne destinacije – kako u zemlji, tako i na međunarodnoj sceni“, rekao je Veselinov.
Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.