Asocijacija turističke industrije Srbije kao platforma za jačanje sektora
20.6.2025 16:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 10



Novo poslovno udruženje pod nazivom Asocijacija turističke industrije Srbije (ATIS) održalo je ove nedelje osnivačku skupštinu na Beogradskom sajmu. ATIS ujedinjuje predstavnike različitih poslovnih sektora koji se direktno ili indirektno bave turizmom.
„Kroz rad Asocijacije pružamo našim članovima snažniji institucionalni glas, pravnu i stručnu podršku, stalne mogućnosti za stručno usavršavanje, razvoj zajedničkih projekata i udruženu promociju. Umrežavanjem ključnih aktera, hotela, turističkih agencija, prevoznika, univerziteta, finansijskih institucija i drugih partnera, gradimo zajednicu zasnovanu na poverenju, znanju i saradnji“, naveo je za Biznis.rs direktor ATIS-a Dejan Veselinov.
Reč je o organizaciji koja okuplja vodeće aktere iz oblasti turizma, hotelijerstva, agencijskog poslovanja, saobraćaja, finansijskih kompanija, obrazovanja i zdravstva, u cilju jačanja institucionalnog glasa sektora, unapređenja poslovnog okruženja i doprinosa održivom razvoju turizma u Srbiji.
Među osnivačima asocijacije su Nacionalna avio-kompanija Air Serbia, Univerzitet Singidunum, Beogradski sajam, najveće turističke agencije, prestižni hoteli, rent a car i autobuske kompanije.
“ATIS je osnovan sa misijom da izgradi snažnu, savremenu i odgovornu turističku industriju, utemeljenu na znanju, etici i profesionalizmu. Udruženje će se zalagati za unapređenje zakonodavnog okvira i poslovnog ambijenta, jačanje dijaloga sa državom, promociju održivog turizma, podršku digitalnim inovacijama, razvoj kadrova i standarda, kao i za suzbijanje sive ekonomije i nelojalne konkurencije”, naveo je Veselinov.
Prema njegovim rečima, ATIS će omogućiti modernu platformu za međusobnu saradnju, zajedničko delovanje i strateško zastupanje interesa turističke privrede Srbije, kako na nacionalnom, tako i na međunarodnom nivou.
Pročitajte još:
Sintezom najboljih praksi iz celog sveta, a u saradnji sa svim državnim institucijama, ATIS ima ambiciju da postane ključni partner u razvoju turističkih politika, tržišnih analiza i promociji Srbije kao atraktivne i odgovorne destinacije.
„Naša misija je da članovima stvorimo uslove za stabilno i konkurentno poslovanje, a da sinergijom s njima utičemo na sveukupni razvoj turističke industrije i snažniju promociju Srbije kao atraktivne i odgovorne destinacije – kako u zemlji, tako i na međunarodnoj sceni“, rekao je Veselinov.
WanderingSpirit
21.6.2025 #1 AuthorAli bez ljudi nema turizma…
ŽIZI
21.6.2025 #2 AuthorUdruživanje može doprineti boljoj koordinaciji i promociji domaćeg turizma.
LJUBOMIR
22.6.2025 #3 AuthorMoglo bi se reći da je tako. Ali čekamo da vidimo šta će biti konačna odluka.
Šone
21.6.2025 #4 AuthorAsocijacija turističke industrije Srbije ima potencijal da postane snažna platforma za koordinaciju razvoja, jačanje kvaliteta i promociju domaćeg turizma. Ako uspe da objedini ključne aktere i ostane nezavisna, može značajno doprineti dugoročnom rastu i internacionalnoj prepoznatljivosti Srbije kao turističke destinacije.
HANA
22.6.2025 #5 AuthorSve je to lepo ali..sve manje para za putovanja.
Mali broj ljudi sebi moẓ̌e da priušti…
DUCA
22.6.2025 #6 AuthorNadam se da će ovo novo poslovno udruženje imati uspeha.
ZOI
22.6.2025 #7 AuthorValjda nam ovo poboljsa turizam i otvori neka nova pitanja i puteve Srbije ka poboljsanju.
Iksi
22.6.2025 #8 AuthorSamo napred!
gagica
22.6.2025 #9 AuthorStandard je vrlo nizak.
Brana
22.6.2025 #10 AuthorNek im je sa srećom