očekuje se obostrana korist

Glamočić najavio saradnju srpske kompanije Bambi i kineske Luckin Coffee

BiznisSrbijaSvet

11.9.2025 15:31 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Glamočić najavio saradnju srpske kompanije Bambi i kineske Luckin Coffee Glamočić najavio saradnju srpske kompanije Bambi i kineske Luckin Coffee
Ministar poljoprivrede šumarstva i vodoprivrede Srbije Dragan Glamočić, koji boravi u zvaničnoj poseti Kini, najavio je saradnju srpske kompanije „Bambi“ i kineske kompanije „Luckin... Glamočić najavio saradnju srpske kompanije Bambi i kineske Luckin Coffee

Ministar poljoprivrede šumarstva i vodoprivrede Srbije Dragan Glamočić, koji boravi u zvaničnoj poseti Kini, najavio je saradnju srpske kompanije „Bambi“ i kineske kompanije „Luckin Coffee“, odnosno plasman „Plazma“ proizvoda na tržište Kine, istakavši da je to primer kako se „čelično prijateljstvo“ dve zemlje pretače u konkretne rezultate, saopštilo je danas Ministarstvo poljoprivrede.

Glamočić je prisustvovao sastanku tih kompanija i ocenio da će saradnja sa kineskom kompanijom doneti obostranu korist, navedeno je u saopštenju, prenosi Beta.

„‘Plazma’ nije samo proizvod, to je brend koji je obeležio detinjstvo miliona ljudi i simbol je kvaliteta i inovacija. Srbija će dobiti snažnije prisustvo na kineskom tržištu, a vi proizvod koji je originalan, inovativan i sa dokazanom tradicijom kvaliteta“, rekao je Glamočić.

Iz rukovodstva kompanije „Luckin Coffee“ naveli su da su ponosni što će svojim potrošačima ponuditi plazma proizvode, koji, kako su dodali, nose snažan identitet i kvalitet, istakavši da uvođenjem „Plazma cheesecakea“ i „Plazma shakea“ u svoj asortiman, žele da pokažu da verujemo u potencijal ovog brenda.

U saopštenju je navedeno da je kompanija „Luckin Coffee“ osnovana 2017. godine i da je za nekoliko godina postala  najbrže rastuća u industriji kafe i najbrža kineska firma, koja je ušla na listu američke berze Nasdaq.

Dodaje se da je u proteklom periodu broj njihovih kafeterija porastao na više od 20.000, kao i da fabrika u Sjamenu, vredna oko 500 miliona dolara, proizvodi 55.000 tona kafe godišnje.

„Naši prihodi danas premašuju pet milijardi dolara, ali mnogo važnije od cifara jeste činjenica da smo uspeli da spojimo savremenu tehnologiju, snažnu mrežu i kulturu kafe u jedan model koji osvaja svet. Upravo zato smo uvereni da će saradnja sa Bambijem biti uspešna i dugoročna“, rekao je potpredsednik kompanije Džang Džićin, navedeno je u saopštenju.

  • BIJUTI27

    11.9.2025 #1 Author

    Srpski brendovi postaju globalno prepoznatljivi
    – Plazma je već decenijama domaći lider, ali saradnja s kineskim gigantom kao što je Luckin Coffee znači ulazak u ogromno tržište. Ako se proizvodi poput „Plazma cheesecake“ ili „Plazma shake“ zaista nađu u kineskim kafićima, to može postati model kako srpske kompanije mogu da se internacionalizuju kroz partnerstva, a ne samo klasičnim izvozom.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.