Glamočić najavio saradnju srpske kompanije Bambi i kineske Luckin Coffee
11.9.2025 15:31 Autor: Redakcija Biznis.rs 1



Ministar poljoprivrede šumarstva i vodoprivrede Srbije Dragan Glamočić, koji boravi u zvaničnoj poseti Kini, najavio je saradnju srpske kompanije „Bambi“ i kineske kompanije „Luckin Coffee“, odnosno plasman „Plazma“ proizvoda na tržište Kine, istakavši da je to primer kako se „čelično prijateljstvo“ dve zemlje pretače u konkretne rezultate, saopštilo je danas Ministarstvo poljoprivrede.
Glamočić je prisustvovao sastanku tih kompanija i ocenio da će saradnja sa kineskom kompanijom doneti obostranu korist, navedeno je u saopštenju, prenosi Beta.
„‘Plazma’ nije samo proizvod, to je brend koji je obeležio detinjstvo miliona ljudi i simbol je kvaliteta i inovacija. Srbija će dobiti snažnije prisustvo na kineskom tržištu, a vi proizvod koji je originalan, inovativan i sa dokazanom tradicijom kvaliteta“, rekao je Glamočić.
Iz rukovodstva kompanije „Luckin Coffee“ naveli su da su ponosni što će svojim potrošačima ponuditi plazma proizvode, koji, kako su dodali, nose snažan identitet i kvalitet, istakavši da uvođenjem „Plazma cheesecakea“ i „Plazma shakea“ u svoj asortiman, žele da pokažu da verujemo u potencijal ovog brenda.
U saopštenju je navedeno da je kompanija „Luckin Coffee“ osnovana 2017. godine i da je za nekoliko godina postala najbrže rastuća u industriji kafe i najbrža kineska firma, koja je ušla na listu američke berze Nasdaq.
Dodaje se da je u proteklom periodu broj njihovih kafeterija porastao na više od 20.000, kao i da fabrika u Sjamenu, vredna oko 500 miliona dolara, proizvodi 55.000 tona kafe godišnje.
Pročitajte još:
„Naši prihodi danas premašuju pet milijardi dolara, ali mnogo važnije od cifara jeste činjenica da smo uspeli da spojimo savremenu tehnologiju, snažnu mrežu i kulturu kafe u jedan model koji osvaja svet. Upravo zato smo uvereni da će saradnja sa Bambijem biti uspešna i dugoročna“, rekao je potpredsednik kompanije Džang Džićin, navedeno je u saopštenju.
BIJUTI27
11.9.2025 #1 AuthorSrpski brendovi postaju globalno prepoznatljivi
– Plazma je već decenijama domaći lider, ali saradnja s kineskim gigantom kao što je Luckin Coffee znači ulazak u ogromno tržište. Ako se proizvodi poput „Plazma cheesecake“ ili „Plazma shake“ zaista nađu u kineskim kafićima, to može postati model kako srpske kompanije mogu da se internacionalizuju kroz partnerstva, a ne samo klasičnim izvozom.