Henkel spojio dva globalna sektora u jedan
26.10.2022 09:25 Autor: Redakcija Biznis.rs 2
Đorđe Popović, generalni direktor Adriatik sektora Deterdženti i kućna hemija, preuzeo je nedavno i dodatno zaduženje za poslovanje sektora Beauty Care. U budućnosti će preuzeti upravljanje Henkelovim novostvorenim sektorom Henkel Consumer Brands, koji će obuhvatiti obe poslovne jedinice.
Đorđe Popović je diplomirao ekonomiju na Univerzitetu u Bambergu. Karijeru je započeo u Henkelu u Austriji, na poziciji menadžera za ključne kupce, da bi 2010. godine postao direktor grupe za menadžment ključnih kupaca sektora Deterdženti i kućna hemija u kompaniji Henkel Srbija, prenosi Nova ekonomija.
Ubrzo nakon toga, vraća se u Beč, na poziciju senior brend menadžera za region Istočne Evrope. Kao direktor za upravljanje distributerima za Centralnu i Istočnu Evropu i kao senior menadžer ključnih kupaca za Istočnu Evropu, radi na izradi strategije poslovanja ključnih kupaca i regionalnih distributera.
U Dizeldorf odlazi 2014. godine na mesto direktora globalne elektronske prodaje i upravljanja distributerima, baveći se strateškim razvojem e-trgovine i radom na velikim projektima za različita tržišta Evrope. Iste godine imenovan je za rukovodioca do tada najveće Henkelove akvizicije – „Spotless“ grupe. Nakon akvizicije, rukovodi integracijom, održavanjem poslovanja i ostvarivanja ciljeva sinergije.
Direktor za upravljanje ključnim klijentima na međunarodnom nivou postaje 2015. godine. Vodi Henkelov globalni IKAM (International Key Account Management) tim i odgovoran je za velike međunarodne kupce kao što su Walmart, Auchan, Carrefour, Schwarz group, Aldi, Amazon i Tesco. Član tima za akviziciju kompanije „SUN Products“ iz Severne Amerike bio je 2016. godine.
Pročitajte još:
U Beogradu 2017. godine preuzima funkciju generalnog direktora sektora Deterdženti i kućna hemija, zadužen za poslovanje u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Albaniji. Od oktobra 2022. pored funkcije generalnog direktora sektora Deterdženti i kućna hemija, preuzima i poslovnu odgovornost za poslovanje sektora Beauty Care, koji će u budućnosti biti objedinjeni u sektor Henkel Consumer Brands.
Kompanija Henkel je početkom godine najavila spajanje dva globalna poslovna sektora Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care u jedan nov poslovni sektor Henkel Consumer Brands, koji će biti uspostavljen najkasnije do početka 2023.
VERA
28.10.2022 #1 AuthorTo je zbog bolje efikasnosti i usteda.
NATI29
30.10.2022 #2 AuthorSpajanjem ce vise dobiti