Na srpskom tržištu mreža od 47 prodavnica

JYSK Srbija beleži rast prometa od 12,8 odsto

PoslovanjeSrbijaU fokusu

3.12.2024 17:44 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

JYSK Srbija beleži rast prometa od 12,8 odsto JYSK Srbija beleži rast prometa od 12,8 odsto
JYSK je u finansijskoj 2023/24. godini na globalnom nivou ostvario značajan rast EBIT-a od 4,43 milijarde danskih kruna (594 miliona evra) i prometa od... JYSK Srbija beleži rast prometa od 12,8 odsto

JYSK je u finansijskoj 2023/24. godini na globalnom nivou ostvario značajan rast EBIT-a od 4,43 milijarde danskih kruna (594 miliona evra) i prometa od 41,4 milijarde kruna (5,6 milijardi evra). U istom periodu EBIT JYSK-a u Srbiji povećan je za 12,9 odsto u odnosu na prošlu godinu, dok je promet porastao za 12,8 odsto.

Maloprodajni lanac dodatno je snizio cene na više od 50 odsto svojih najprodavanijih proizvoda, što je na globalnom nivou privuklo rekordnih 11,9 miliona novih kupaca.

„Rezultati za ovu finansijsku godinu su izuzetni. Zahvaljujući predanosti naših zaposlenih i njihovoj usmerenosti na kupce, oborili smo rekorde u prometu i privukli milione novih kupaca. Ovo je jedna od naših najboljih godina“, izjavio je Rami Jensen, predsednik i generalni direktor (CEO) JYSK-a.

U poslednjih godinu dana JYSK je otvorio 137 novih prodavnica u Evropi i uložio u 489 projekata vezanih za modernizaciju postojećih prodavnica, uključujući preseljenja, proširenja i nadogradnje prema najnovijem, inspirativnijem konceptu uređenja. Kako bi zadovoljio rastuće potrebe kupaca, JYSK gradi i dva nova, savremena distributivna centra u Holandiji i Španiji.

Takođe, JYSK planira dalje širenje, uključujući otvaranje svojih prvih prodavnica izvan Evrope, u Maroku, tokom proleća 2025. Trenutna strategija završava se u sledećoj finansijskoj godini, a pripreme za novu, ambicioznu strategiju već su u toku.

Kako navode iz kompanije, posvećenost zaposlenima ostaje u središtu JYSK-ovih vrednosti, jer su zadovoljstvo tima i kvalitetni radni uslovi temelj za uspeh. U finansijskoj 2023/24. JYSK Srbija povećao je plate svojim zaposlenima u prodavnicama za više od 27 odsto, a pored toga isplatio je bonuse u ukupnom iznosu većem od 75 miliona dinara. Uz to, kontinuirano radi na profesionalnom razvoju i edukaciji zaposlenih.

Kako bi istakli važnost i potrebu ravnoteže privatnog i poslovnog života, krajem prošle finansijske godine pokrenut je projekat Wellbeing – JYSK Life Club, kroz koji kompanija zaposlenima pruža podršku za fizičko i mentalno zdravlje.

„Edukacije i aktivnosti u sklopu ovog programa dodatno motivišu tim i stvaraju pozitivnu i angažovanu radnu atmosferu, jer želimo da se svaki član našeg tima oseća osnaženo, cenjeno i motivisano“, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country direktor za JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.

JYSK na srpskom tržištu, uz preuređenja postojećih prostora koji čine mrežu od 47 prodavnica, vidi izvanredne prilike za dalji razvoj, pa tako uskoro planira otvaranje nove prodavnice u Prokuplju, kako bi svojim kupcima bio još dostupniji.

Tagovi
U FOKUSU
  • Dux011

    4.12.2024 #1 Author

    Lepo, imaju kvalitet.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    4.12.2024 #2 Author

    Odlicni su i sve sto se kupi kod njih stvarno je kvalitetno

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.