proširenje tima za korisničku podršku

Kompanija BlueCat najavila otvaranje prvog Centra za brigu o korisnicima u Srbiji

Firme u fokusuSrbijaU fokusu

24.1.2023 21:08 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Kompanija BlueCat najavila otvaranje prvog Centra za brigu o korisnicima u Srbiji Kompanija BlueCat najavila otvaranje prvog Centra za brigu o korisnicima u Srbiji
BlueCat, Adaptive DNS™ kompanija, najavila je otvaranje prvog Centra za brigu o korisnicima i razvoj integracije u Beogradu (Srbija). Nova kancelarija otvorena je 16.... Kompanija BlueCat najavila otvaranje prvog Centra za brigu o korisnicima u Srbiji

BlueCat, Adaptive DNS™ kompanija, najavila je otvaranje prvog Centra za brigu o korisnicima i razvoj integracije u Beogradu (Srbija).

Nova kancelarija otvorena je 16. januara i predstavlja proširenje nagrađenog tima za korisničku podršku kompanije BlueCat, uključujući premijer (Premier) i programe za korisničku podršku za kompanije (Enterprise Customer Support).

U saopštenju se navodi da će novi Centar za brigu o korisnicima i razvoj integracije (Customer Care and Integration Development Center) u Beogradu će pomoći kompaniji BlueCat u naporima da zadovolji rastuću međunarodnu potražnju za platformom za DDI upravljanje (DDI management platform) – ključnim softverom za mrežnu infrastrukturu koji unapređuje pristup mreži, kontrolu, automatizaciju i bezbednost. Upravljanje DNS, DHCP i IP adresama poznato je pod zajedničkim nazivom DDI i obezbeđuje osnovne usluge koje omogućavaju komunikaciju u okviru mreže.

„Podrška koju pružamo korisnicima širom sveta podrazumeva da im budemo bliži, da razumemo jedinstvenost njihovih problema i da smo dostupni kada smo im potrebni“, rekao je direktor sektora za brigu o korisnicima u kompaniji BlueCat, Petrisa Pecnik.

Foto: Goran Zlatković

Tim zadužen za razvoj integracije u okviru ovog centra omogućiće kompaniji BlueCat da ubrza i proširi isporuku integracije softvera treće strane (na primer ServiceNow, VMware, Splunk, Cisco Umbrella itd) koji igraju ključnu ulogu kada je u pitanju pružanje pomoći korisnicima i njihovo razumevanje ciljeva automatizacije mreže i bezbednosti, navodi se u saopštenju.

„Od svog osnivanja pre više od dvadeset godina, kompanija BlueCat nudi najbolja rešenja u okviru industrije za DNS, automatizaciju mreže i bezbednost, putem integrisane softverske platforme DDI upravljanje, za najveće svetske organizacije,“ rekao je generalni direktor kompanije Stiven Devito (Stephen Devito).

Direktorka HR sektora Šeril Kerigan (Cheryl Kerrigan), rekla je da su oduševljeni odzivom talentovanih inženjera za korisničku podršku i softver inženjera u Srbiji, te da nastavljaju da traže talentovane ljude za druga radna mesta u novoj kancelariji u Beogradu.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.