Kompanija BlueCat najavila otvaranje prvog Centra za brigu o korisnicima u Srbiji
24.1.2023 21:08 Autor: Redakcija Biznis.rs 2
BlueCat, Adaptive DNS™ kompanija, najavila je otvaranje prvog Centra za brigu o korisnicima i razvoj integracije u Beogradu (Srbija).
Nova kancelarija otvorena je 16. januara i predstavlja proširenje nagrađenog tima za korisničku podršku kompanije BlueCat, uključujući premijer (Premier) i programe za korisničku podršku za kompanije (Enterprise Customer Support).
U saopštenju se navodi da će novi Centar za brigu o korisnicima i razvoj integracije (Customer Care and Integration Development Center) u Beogradu će pomoći kompaniji BlueCat u naporima da zadovolji rastuću međunarodnu potražnju za platformom za DDI upravljanje (DDI management platform) – ključnim softverom za mrežnu infrastrukturu koji unapređuje pristup mreži, kontrolu, automatizaciju i bezbednost. Upravljanje DNS, DHCP i IP adresama poznato je pod zajedničkim nazivom DDI i obezbeđuje osnovne usluge koje omogućavaju komunikaciju u okviru mreže.
„Podrška koju pružamo korisnicima širom sveta podrazumeva da im budemo bliži, da razumemo jedinstvenost njihovih problema i da smo dostupni kada smo im potrebni“, rekao je direktor sektora za brigu o korisnicima u kompaniji BlueCat, Petrisa Pecnik.
Tim zadužen za razvoj integracije u okviru ovog centra omogućiće kompaniji BlueCat da ubrza i proširi isporuku integracije softvera treće strane (na primer ServiceNow, VMware, Splunk, Cisco Umbrella itd) koji igraju ključnu ulogu kada je u pitanju pružanje pomoći korisnicima i njihovo razumevanje ciljeva automatizacije mreže i bezbednosti, navodi se u saopštenju.
„Od svog osnivanja pre više od dvadeset godina, kompanija BlueCat nudi najbolja rešenja u okviru industrije za DNS, automatizaciju mreže i bezbednost, putem integrisane softverske platforme DDI upravljanje, za najveće svetske organizacije,“ rekao je generalni direktor kompanije Stiven Devito (Stephen Devito).
Pročitajte još:
Direktorka HR sektora Šeril Kerigan (Cheryl Kerrigan), rekla je da su oduševljeni odzivom talentovanih inženjera za korisničku podršku i softver inženjera u Srbiji, te da nastavljaju da traže talentovane ljude za druga radna mesta u novoj kancelariji u Beogradu.
Dunja5
24.1.2023 #1 AuthorLepo.
TATJANA
26.1.2023 #2 AuthorZa svaku pohvalu, samo napred