pad ukupne prodaje za 2,4 procenta

Kompanija Nestlé za prvih devet meseci zabeležila organski rast od dva odsto

Firme u fokusuSrbijaSvetU fokusu

17.10.2024 13:27 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Kompanija Nestlé za prvih devet meseci zabeležila organski rast od dva odsto Kompanija Nestlé za prvih devet meseci zabeležila organski rast od dva odsto
Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za prvih devet meseci 2024. godine, gde je zabeležen pozitivni organski rast od dva odsto na globalu. Ukupna... Kompanija Nestlé za prvih devet meseci zabeležila organski rast od dva odsto

Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za prvih devet meseci 2024. godine, gde je zabeležen pozitivni organski rast od dva odsto na globalu.

Ukupna prodaja dostigla je 67,1 milijardi švajcarskih franaka, što predstavlja smanjenje od 2,4 odsto. Kursne razlike su smanjile prodaju za 4,1 odsto, a neto prodaje imovine (dezinvesticije) za 0,3 odsto.

Prognoza za 2024. je da će organski rast prodaje do kraja godine ostati na oko dva odsto. Očekuje se da će osnovna trgovačka marža operativnog profita iznositi 17 odsto, kao i da će osnovna zarada po akciji u stalnoj valuti uglavnom ostati nepromenjena, navodi se u saopštenju.

Nestlé je u Srbiji u prvih devet meseci 2024. godine ostvario organski rast od 2,3 odsto, dok beleži i konstantni rast tržišnog učešća.

Na rast u prva tri kvartala najviše su uticale  kategorije prehrambenih i konditorskih proizvoda, kao i asortiman Nestlé Professional i NESCAFÉ brendova, izjavila je Marjana Davidović, generalna direktorka Nestlé za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju.

„Kao i u prethodnim godinama, nastavili smo sa podrškom ugroženom stanovništvu kroz donacije naših proizvoda, čija je vrednost u 2024. za sada dostigla više od 20 miliona dinara. Kada je projekat regenerativne poljoprivrede u pitanju, u ovoj godini plan je da više od 6.000 hektara zemljišta bude obrađeno ovim agrarnim praksama, što je dvostruko više nego u prethodnoj. Samo u proteklih mesec dana na tržište Srbije doveli smo poznate svetske Nestlé brendove Trix i Gerber i proširili Maggi i Thomy palete proizvoda“, rekla je Davidović.

Iz ove kompanije navode da je prodaja e-trgovine porasla za 9,7 odsto, dostigavši 18,5 odsto ukupne prodaje Grupe. Organski rast out-of-home kanala iznosi 3,4 odsto.

Organski rast u Evropi iznosi 3,3 odsto, uz rast cena od 2,5 odsto, dok je realni organski rast 0,8 odsto. Najveći doprinos rastu za ovaj period godine, gledano po kategoriji proizvoda, dolazi od brendova hrane za kućne ljubimce, zatim kafe i konditorskih proizvoda. Ostvarena prodaja smanjena je za 1,8 odsto i iznosi 13,9 milijarde švajcarskih franaka.

  • PIKSI

    20.10.2024 #1 Author

    Bravo za kompaniju najbolji su

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.