Najveći južnokorejski proizvođač automobilskih guma Kumho Tire razmatra dolazak u Srbiju
24.5.2025 09:41 Autor: Redakcija Biznis.rs 18



Kumho Tire, najveći južnokorejski proizvođač automobilskih guma i jedan od deset najvećih proizvođača pneumatika u svetu, razmatra Srbiju kao jednu od opcija za otvaranje svoje prve fabrike u Evropi.
U uži izbor potencijalnih lokacija, pored naše ušle su još dve evropske zemlje, prenosi eKapija.
„Suzili smo lokacije kandidata za našu evropsku fabriku na Poljsku, Srbiju i Portugaliju i aktivno ih procenjujem“, rekao je generalni direktor Kumho Tire, Il Taik Jung u aprilu.
Kumho planira da završi izgradnju svoje prve evropske fabrike guma u naredne dve godine, a za tu investiciju će do 2027. izdvojiti više od 703 miliona dolara.
Jung je istakao da će kompanija odluku o konačnoj lokaciji fabrike doneti nakon pregleda svih geopolitičkih i trgovinskih faktora, uključujući američke carine od 25 odsto na auto-delove, preneli su korejski i mediji specijalizovani za sektor auto-guma.
Kompanija nastoji da smanji troškove logistike i istovremeno ojača svoje prisustvo na tržištu premium guma u regionu. Kumho očekuje da će evropska fabrika zadovoljiti potražnju velikih evropskih proizvođača automobila usred krize transporta na Crvenom moru.
Južnokorejski proizvođač je poslednjih godina potpisao ugovore o nabavci originalne opreme sa brojnim evropskim proizvođačima automobila uključujući Volkswagen Grupu, BMW i Mercedes-Benz, a sada se nada da će mu lokalna proizvodnja u Evropi pomoći da dobije više ugovora sa vrhunskim evropskim automobilskim brendovima.
Pročitajte još:
Kumho trenutno ima osam fabrika za proizvodnju guma lociranih u Južnoj Koreji, Kini, SAD i Vijetnamu, a fabrika u Evropi bila bi deveta u portfoliju gumarskog konglomerata koji posluje od 1960. godine i prisutan je u više od 160 zemalja sveta.
Kumho Tire proizvodi širok spektar guma za različita vozila, uključujući automobile, kombije, kamione, pa čak i borbene avione.
SUNCE
24.5.2025 #1 AuthorSvi oni dolaze da nas eksploatišu a ne neznam zbog čega.Male plate naporan rad pelene divota.
JANA
24.5.2025 #2 AuthorMoglinsmo bolje da prodjemo ili profitiramo ,gradnja hotela ,gradnja fabrika prehrambene industrije ,a ne gume ,najgori otrovi su od gume .Kina je zabranila otvaranje ovakvih fabrika zbog zagadjenja vazduha ,svako dobro zelim
ŽIZI
24.5.2025 #3 AuthorIzgleda da će Srbija uskoro imati gume za sve, pa i za one koji voze… peške!
Jelena
24.5.2025 #4 AuthorVelika šansa za srpsku privredu! Nadamo se da će, ako se odluče za Srbiju, uslovi rada biti dostojni radnika i doprineti razvoju domaće industrije.
Emilija
25.5.2025 #5 AuthorBolje da ne dolaze.Njvecu su zagađivači okoline
ELLA
26.5.2025 #6 AuthorJeftina radna snaga i zagađenje daleko od njihove zemlje
gagica
25.5.2025 #7 AuthorTako je. Umesto da smo zadrzali nase proizvodnje.
PIKSI
25.5.2025 #8 AuthorOva investicija bi mogla značajno doprineti razvoju automobilske industrije u Srbiji i otvoriti nova radna mesta.
HANA
25.5.2025 #9 AuthorNaravno…država poklanja subvencije jeftinu radnu snagu…zemljište…
A zagađenje i uništavanje nikome nije bitno.
Brana
25.5.2025 #10 AuthorNadam se da neće kod nas
LAV
25.5.2025 #11 AuthorJeste da sama proizvodnja zagadjuje zivotnu sredinu ali nadam se da ce misliti i o tome.
ZVEZDA
25.5.2025 #12 AuthorOvo je znacajna prilika za Srbiju
Vanja
25.5.2025 #13 AuthorDobra vest za automobilsku industriju!
DUCA
25.5.2025 #14 AuthorSvima je Srbija interesantna za poslovanje.
Mina
25.5.2025 #15 AuthorInvesticija nosi rizike za okolinu i zajednicu.
ZELJKA
25.5.2025 #16 AuthorMa ne mora da razmatra. Ima jos boljih brendova i firmi koje bi valjalo privoliti da dodju
JEKSICA25
25.5.2025 #17 AuthorSve ce stranci preuzeti
SENSEI
26.5.2025 #18 AuthorMožda bi ovo i bilo dobro za razvoj domaće industrije