Slobodan Papak, menadžer segmenta fiksnih usluga u Yettelu

Nastavljamo sa daljim razvojem Hiperneta

BiznisHi-techInfrastrukturaInvesticijeSrbija

29.12.2022 13:53 Autor: Redakcija Biznis.rs 3

Nastavljamo sa daljim razvojem Hiperneta Nastavljamo sa daljim razvojem Hiperneta
Hipernet osvaja mnogobrojne korisnike i stiče sve veće poverenje na tržištu, zahvaljujući sadržaju koji pruža, kao i konstantnim usavršavanjima i težnji da pruži najbolje... Nastavljamo sa daljim razvojem Hiperneta

Hipernet osvaja mnogobrojne korisnike i stiče sve veće poverenje na tržištu, zahvaljujući sadržaju koji pruža, kao i konstantnim usavršavanjima i težnji da pruži najbolje korisničko iskustvo. Godinu dana nakon nakon lansiranja usluge sumirali smo utiske sa Slobodanom Papkom, menadžerom segmenata fiksnih usluga u Yettelu.

Hipernet obuhvata usluge optičkog interneta, digitalne televizije i fiksne telefonije, koliko je vremena bilo potrebno da se ovaj segment poslovanja razvije i šta je prethodilo odluci da Yettel kreira takvu uslugu?

„Nakon razvijanja usluga iz oblasti mobilne telefonije, iskustva koje smo stekli, standarda koje smo postavili, a prateći kretanja na tržištu, odlučili smo da proširimo svoje poslovanje. Lansiranju Hiperneta prethodile su dve godine istraživanja, nakon čega smo znali da je tržište spremno za još jednog igrača iz oblasti distribucije medijskog sadržaja i pružanja usluga kućnog interneta. Tako smo krajem 2021. godine lansirali Hipernet. Tokom razvoja rukovodili smo se potrebama korisnika i željom da kreiramo najbolje iskustvo, da sadržaj približimo korisnicima, ali i da ga tematski sortiramo.“

Kako je Hipernet organizovan?

„Pre svega, želeli smo da redefinišemo način na koji se deli sadržaj, po izvoru iz kojeg dolazi (kataloga filmova, linearne televizije ili nekog kanala), tako da je sadržaj na Hipernetu tematski sortiran, možete pretraživati, unazad 7 dana, npr. sve emitovane drame ili trilere. Namera nam je bila da interfejs prilagodimo velikoj količini sadržaja, po uzoru na „YouTube” i druge globalne pionire u inovaciji gledanja video-sadržaja. Naravno, za ljubitelje tradicionalne televizije, Hipernet TV pruža sve funkcionalnosti linearne televizije.

Druga važna stvar bila je brzi optički internet za čitavo domaćinstvo, brzina ide do čak 1Gbps, kao i stabilna internet konekcija u svakom kutku doma koja odgovara različitim potrebama članova porodice.

Konačno, potrudili smo se da i proces instalacije bude što kvalitetniji i efikasniji, tako da od momenta aktivacije usluge do instalacije, sve obavljamo u najkraćem mogućem roku i na najefikasniji način instaliramo optiku. Sve navedeno pokazalo se kao recept za uspeh, što pokazuje i broj korisnika, koji stalno raste.“

Kako ste organizovali Hipernet po pitanju ponude kanala i sadržaja? Kojim ste se faktorima rukovodili kada ste razvijali ovaj segment?

„Sport je uvek aktuelna tema i sadržaj koji nudite korisnicima u ovom segmentu veoma je važan činilac kada se opredeljuju za kablovskog operatera. Naša ideja je bila da se pozicioniramo u ponudi kvalitetnog i raznovrsnog sportskog sadržaja. Pored Premijer lige, koja je dostupna na kanalima Arena Sport, u ponudi imamo i drugi sportski sadržaj, fudbal Serije A, La ligu, Ligu 1, Ligu šampiona, Ligu Evrope, kao i Superligu Srbije. Na kanalima Arena Sport ljubitelji košarke na raspolaganju imaju  NBA i ABA ligu, dok su biciklizam, tenis, zimski sportovi, dostupni na kanalu Eurosport. Nedavno smo uvrstili i Arena kanal, NBA kanal i TV Premijer ligu u ponudu, reakcije korisnika su odlične.

Dečiji sadržaj je takođe nešto na šta smo obratili pažnju, te smo program sortirali po crtanim herojima i uzrastu kome je namenjen, kao i tipu emisije (dugometražni, kratki crtaći, filmovi za celu porodicu). Posebno je korisna kategorija „Još 5 minuta”, jer je to često odgovor mališana kada je vreme za spavanje. Takođe, bilo nam je važno da zaštitimo najmlađe od neprimerenih sadržaja, tako da postoji opcija roditeljske kontrole i zaštite PIN kodom.“

Kako ste zadovoljni dosadašnjim razvojem, koji je sledeći korak, cilj za narednu godinu?

„Imamo zaokruženu ponudu koja uključuje optički internet, TV platformu, fiksnu i mobilnu telefoniju, zadovoljni smo dosadašnjim razvojem, brzinom kojom osvajamo tržište, dok istovremeno otkrivamo oblasti na kojima je potrebno dodatno raditi. Imamo dobar utisak o periodu iza nas, ostvarili smo dosta ciljeva. Broj naših korisnika stalno raste, a njihove reakcije nam govore da su zadovoljni i da imaju poverenje u naš proizvod. Tu smo tek godinu dana, naši konkurenti više od 10, ali poznajemo ovo tržište, što nam umnogome pomaže.

Hipernet ponuda obuhvata raznovrstan sadržaj, stabilan optički internet, instalacioni proces koji je nama i korisnicima izuzetno važan, a uskoro ćemo lansirati mobilnu aplikaciju. Zaposlili smo više od 300 ljudi koji se bave razvojem, a sada Hipernet tim ima više od 600 ljudi.

Imamo jasno definisane ciljeve za naredni period i ambiciozne planove, motivisani smo da dalje rastemo i razvijamo poslovanje i tržište.“

  • Iva

    29.12.2022 #1 Author

    Yettel se odlicno plasirao na trotoaru,sa pristupačnim cenom i izuzetnim kvalitetom i najsavremenijom instalacionom strukturom Preporucujem

    Odgovori

  • Boba3

    30.12.2022 #2 Author

    Mnogo mi se svidja sto je sport u prvom planu

    Odgovori

  • GOCA BG

    30.12.2022 #3 Author

    Odlicno sto su razmisljali i o deci,svaka preporuka…

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.