iCheckout razvija inovativni dodatak koji pruža bolje iskustvo kupovine i plaćanja

Novi način na koji online prodavci mogu da uvećaju svoje prihode za 30 odsto

Hi-techInovacijePreduzetnikSrbijaU fokusu

12.9.2022 15:09 Autor: Julijana Vincan 5

Novi način na koji online prodavci mogu da uvećaju svoje prihode za 30 odsto Novi način na koji online prodavci mogu da uvećaju svoje prihode za 30 odsto
Vlasnici online prodavnica u okviru svojih sajtova moraju da imaju „checkout“ stranicu, na kojoj kupci ostavljaju svoje podatke o plaćanju i dostavi. Taj deo,... Novi način na koji online prodavci mogu da uvećaju svoje prihode za 30 odsto

Vlasnici online prodavnica u okviru svojih sajtova moraju da imaju „checkout“ stranicu, na kojoj kupci ostavljaju svoje podatke o plaćanju i dostavi. Taj deo, koji je krucijalan u procesu kupovine, to je zapravo iCheckout.

Reč je o plug-inu koji pruža najbolje iskustvo kupovine i naplate, što povećava stopu konverzije i prosečnu vrednost porudžbine. Inovatori koji stoje iza ovog rešenja omogućili su na ovaj način svojim korisnicima (vlasnicima online prodavnica) povećanje zarade.

Naime, startap iCheckout razvija inovativno rešenje za WooCommerce platforme koje može da poveća prihod web šopova za 30 odsto. Inostrano tržište im je primarno zbog broja prodavnica u odnosu na Srbiju.

„Jednom se u društvu potegla priča o nezadovoljstvu prilikom ostavljanja podataka na ‘checkout’ strani pri kupovini online, kako kod nas, tako i na inostranim sajtovima. Svako je imao bar po nekoliko primera zbog čega je odustajao od kupovine, a sa druge strane, neki su imali svoje online prodavnice gde su komentarisali upravo taj momenat kada Google analitika pokazuje pet spremnih kupaca i odjednom se ne desi ništa“, objašnjava za Biznis.rs direktorka iCheckouta Ana Pantić.

Ana Pantić / Foto: iCheckout

Kako kaže, kada su počeli, prvobitno iz znatiželje, da istražuju dublje ovu temu shvatili su da statistike pokazuju da sedam od deset ljudi odustaje od kupovine prilikom ostavljanja podataka. I tako počinje sve ono što se danas pretvorilo u firmu pod imenom iCheckout.

Ceo tim koji stoji iza ovog projekta čine ljudi koji se poznaju iz poslovnog sveta, ali su vremenom postali i više od saradnika tako da se, smatra Pantić, može reći da je iCheckout produkt znanja, iskustva i želje za razvojem najbliže okoline i prijatelja.

Ključna podrška Fonda za inovacionu delatnost

Prema rečima naše sagovornice, prvi pravi rezultat desio se kada su dobili finansiranje u okviru projekta Fonda za inovacionu delatnost.

„U tom trenutku smo dobili potvrdu da je prethodnih osam meseci rada imalo smisla, što nam je dalo posebnu motivaciju za dalje napredovanje. Trenutno smo u fazi pripreme MVP (minimum viable product) verzije koja stiže u novembru“, obrazložila je Pantić.

Na pitanje ko im predstavlja konkurenciju i po čemu se izdvajaju u odnosu na druge, ona je navela da zapravo nemaju direktne konkurente, jer je njihova najveća prednost što kroz iCheckout sveobuhvatno rešavaju problem za koji je inače potrebno da se instalira od tri do pet drugih plug-inova, koji međusobno nisu kompatibilni i problem rešavaju delimično.

„Čak i kada izuzmemo taj detalj da je priča tek u začetku, tim okupljen oko ovog projekta ima miks komplementarnih znanja gde prilazimo kreativnim rešenjima sa biznis strane, sa ozbiljnim razumevanjem eCommerce industrije. iCheckout je imao svoju evoluciju shodno istraživanjima, razgovorima sa ljudima, iskustvima, ali se trudimo da ispunjavamo interno definisan ‘milestone’ (ciljani plan), tako da baza projekta nikada nije upitna, samo ga nadograđujemo podacima“, istakla je naša sagovornica.

Izazovi u svetu poslovanja

Prema rečima Ane Pantić, ako se izuzme birokratski sistem Srbije najveći izazov je integracija payment rešenja za plaćanje pretplate iCheckout-a.

„Birokratski sistem Srbije je toliki izazov da bih svoje knjigovođe uramila i držala na zidu kancelarije. Mi imamo B2B SaaS (Software as a service) biznis model, što je nešto što sistem ove zemlje apsolutno ne prepoznaje u suštini. Sa druge strane, imamo sjajno iskustvo sa ljudima koji su deo digitalne zajednice ovde, pa se nadam da ćemo vremenom svi zajedno uspevati da stvorimo što bolju klimu za razvoj startap biznisa“, naglasila je naša sagovornica.

  • VOJKAN

    12.9.2022 #1 Author

    Na neki način sve ima svoje prednosti i mane, tako i ovo

    Odgovori

  • kaćica

    12.9.2022 #2 Author

    Sve se svodi na uzimanje para.

    Odgovori

  • Anna

    12.9.2022 #3 Author

    Fantastično! Olakšaće on-line kupovinu s akako

    Odgovori

  • Tina

    25.9.2022 #4 Author

    Samo da se dodje do novca

    Odgovori

  • BIJUTI27

    5.10.2022 #5 Author

    Sve se svodi na dropshipping

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.